حردانی: الهامی با شخصیت است و کوچک ترین بی احترامی به من نکرد

حردانی: الهامی با شخصیت است و کوچک ترین بی احترامی به من نکرد

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم نساجی گفت: ساکت الهامی مربی باشخصیتی است و بعد از بازی با مس رفسنجان کوچک ترین بی احترامی به من نکرد.                                    

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، صابر حردانی درباره شایعه مطرح شده در فضای مجازی نسبت  به برخورد ساکت الهامی، سرمربی برکنار شده نساجی با او پس از شکست دو بر صفر مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: چه بگویم(باتعجب) پس از بازی با مس رفسنجان که این شایعات مطرح شد، شوکه شدم. ساکت الهامی کاری نکرده بود. این بحث‌ها از کجا درمی‌آید؟ زشت است بخواهیم با زدن این حرف‌ها به سادگی آبروی مردم را ببریم.

وی ادامه داد: خدا را قسم می خورم که این اتفاقات نیفتاده است. الهامی در رختکن با همه بازیکنان نساجی صحبت کرده و گفت دست تان درد نکند. زحمت خود را کشیدید. این حرف‌ها صحت ندارد. فوتبال برد و باخت دارد. ما در این مدت درگیر مسابقات جام حذفی بودیم و نسبت به تیم‌های دیگر کمتر استراحت کردیم. طبیعی بود در دقایق پایانی بازی با مس رفسنجان برای لحظاتی کم بیاوریم. بعد از هر باختی طبیعی است که بازیکن و مربی ناراحت هستند. ساکت الهامی هم دوست دارد همیشه تیم‌هایش برنده بیرون بیایند اما بعد از باخت به مس رفسنجان کوچک ترین بی احترامی به بازیکنان نکرد.

بازیکن تیم نساجی عنوان کرد: این اتفاقاتی که پس از بازی به آن دامن زدند، به هیچ وجه صحت ندارد. هیچ مربی‌ای چنین حرکاتی نمی‌کند. فکرش هم قشنگ نیست که بخواهیم درمورد مربی زحمتکشی مثل ساکت الهامی چنین صحبت‌هایی مطرح کنیم. او پس از بازی در رختکن معمولی صحبت کرده و پس از آن با بازیکنان خداحافظی کرد و رفت.

حردانی ادامه داد:‌ در این میان مانده ام در شرایطی که کاری به کسی ندارم چرا باید برای من چنین حرف‌هایی دربیاید. چندین سال است در فوتبال هستم و همه مرا می‌شناسند‌. هیچ وقت هیچ حاشیه ای نداشتم و امسال هم نمی‌دانم با چه قصدی این کار را انجام دادند. نمی‌دانم چه بگویم. این حرف‌ها و بازی کردن با آبروی یک نفر به این شکل زشت است.

وی عنوان کرد:‌ برای همه مربیانم از جمله ساکت الهامی احترام ویژه ای قائل هستم. هر کسی برای خودش شخصیت و خانواده دارد. چیزی که اتفاق نیفتاده را به کذب منتشر نکنید. همیشه مقابل مربیانم به ویژه الهامی سر خود را پایین می‌آورم. خود آقا ساکت هم یک مربی بسیار باشخصیت است.

9719