این ورزشگاه جای سوزن انداختن نداشت (عکس)

این ورزشگاه جای سوزن انداختن نداشت (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - مصاف رایکای بابل با مس کرمان از هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در استادیوم شهدای هفتم تیر بابل با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، این نتیجه در حالی رقم خورد که هر دو تیم برای کسب سه امتیاز این دیدار برنامه ریزی کرده بودند. رایکای بابل برای فرار از منطقه ی خطر و مس کرمان برای تداوم صدرنشینی. اما نتیجه مساوی موجب شد رایکا هم چنان در رده شانزدهم جدول باقی بماند و از سویی مس کرمان هم صدر را از دست داد و بار دیگر به رده دوم جدول برگشت. تیم رایکا برای ماندن در بین تیم های دسته اولی باید یک پله ی دیگر در جدول رده بندی صعود کند اما مس کرمان با حضور در رده دوم جدول هم می تواند به عنوان تیم دوم مستقیم راهی لیگ برتر شد.

نکته جالب و حا ئز اهمیت دیدار رایکا – مس حضور پرشور تماشاگران بابلی در استادیوم شهدای هفتم تیر بود که در وسط شهر واقع شده است. در جریان برگزاری این بازی در استادیوم جای سوزن انداختن نبود و به نظر می رسید تعداد تماشاگرانی که برای تشویق تیم رایکا به استادیوم آمده بودند دست کم 10 هزار نفر بود. حضور 100 درصدی تماشاگر در دوران کرونایی به نظر می رسد تنها در این بازی رخ داده است و البته نمی شود نقدی به این تصمیم داشت به این خاطر که اینروزها فوتی ناشی از ویروس کرنا در حال نزدیک شدن به عدد صفر است و از همه مهمتر در بیشتر کشورها بازی های فوتبال با حضور 100 درصدی تماشاگر برگزار می شود.

اما با این شور و اشتیاق از سوی تماشاگران تیم رایکا به نظر می رسد شاگردان پیروز قربانی در 5 هفته باقی مانده با انگیزه مضاعف به مصاف حریفان خواهند رفت و در نهایت با کسب امتیازات لازم در جدول بازی ها باقی می مانند. کسب نتیجه مساوی در خانه و در حضور این همه تماشاگر خیلی هم جای نقد ندارد به این خاطر که مس کرمان پیش ازاین بازی صدرنشین مسابقات دسته اول بود و از همه مهمتر با 8 گل خورده صاحب بهترین خط دفاعی مسابقات است.

1470