توضیحات مدیر ورزشی بارسلونا درباره آینده ستاره جوان کاتالان‌ها

توضیحات مدیر ورزشی بارسلونا درباره آینده ستاره جوان کاتالان‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر ورزشی باشگاه بارسلونای اسپانیا در ارتباط با سرنوشت و شرایط یکی از ستاره‌های جوان خط میانی این تیم در آینده و فصل‌های بعد و برخی مسائل دیگر توضیحاتی ارائه داده است.

متئو المانی، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونای اسپانیا در خصوص وضعیت آینده پابلو گاویرا ملقب به گاوی، هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا و ستاره خط میانی این باشگاه کاتالانی گفت: "این بازیکن خواهان ماندن در بارسلونا است و ما روی این موضوع کار می‌کنیم. مدت زیادی است که طرفین در حال مذاکره و صحبت کردن هستند می‌خواهیم او سال‌های زیادی را این‌جا بازی کند."

مدیر ورزشی کاتالان‌ها در رابطه با وضعیت دروازه‌بانی این تیم کاتالانی نیز چنین توضیح داد: "نتو مانند تراشتگن دروازه‌بان بزرگی است او یک سال دیگر قرارداد دارد و از طرفی آرنائو تناس و ایناکی پنا را هم داریم. توی این پست تقویت های خوبی انجام شده است."

متئو المانی به طور کلی در خصوص هدف باشگاه بارسلونای اسپانیا برای آینده نیز چنین می‌گوید: "وظیفه بارسلونا این است که همیشه در اوج باشد ولی وضعیت امروز ما این است؛ در حالی که باید برای قهرمانی بجنگیم، امروز هدف ما دوم شدن است."

9404