حفظ فشار لیورپول روی سیتی با کامبک زدن مقابل جرارد

حفظ فشار لیورپول روی سیتی با کامبک زدن مقابل جرارد

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول در یک دیدار خارج از خانه مقابل استون ویلا با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید تا امیدهای قهرمانی‌اش را در لیگ برتر همچنان حفظ کند. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های استون ویلا و لیورپول از چهارچوب هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه ویلا پارک مقابل هم صف آرایی کردند. قرمزهای بندر لیورپول در آخرین دیدار خود مقابل تاتنهام با نتیجه یک بر صفر متوقف شده بودند تا فاصله آن‌ها با منچسترسیتی به 3 امتیاز افزایش پیدا کند و کلوپ به خوبی می‌دانست که برای حفظ کردن امیدهایش به قهرمانی، باید در مقابل استیون جرارد به پیروزی برسد. 

در نیمه اول شاهد بازی جذابی بودیم. در دقیقه 3 داگلاس لوئیز هافبک برزیلی استون ویلا خیلی سریع دروازه الیسون بکر را باز کرد، اما خوشحالی میزبان تنها 3 دقیقه دوام داشت و جوئل ماتیپ گل تساوی را به ثمر رساند تا قرمزها خیلی سریع از شوک بیرون بیایند. در ادامه هر دو تیم شانس‌های خوبی برای رسیدن به گل دوم داشتند، اما نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

در نیمه دوم لیورپول کنترل کامل توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه 65 سادیو مانه با پاس لوییز دیاز، گل دوم را به ثمر رساند تا لیورپول از این بازی خارج از خانه دشوار، سربلند بیرون بیاید. 

4416