ادعای مارکا؛ نهایی شدن انتقال ستاره چلسی به رئال مادرید

ادعای مارکا؛ نهایی شدن انتقال ستاره چلسی به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو رودیگر ستاره آلمانی چلسی در پایان فصل به صورت رایگان راهی رئال مادرید خواهد شد، اما خبر این انتقال تا پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا منتشر نخواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد رودیگر با آبی‌های لندن در ماه ژوئن به پایان می‌رسد و سران چلسی نتوانستند نظر او را برای تمدید کردن قراردادش جلب کنند و توماس توخل سرمربی این باشگاه نیز هفته گذشته تائید کرد که رودیگر قصد تمدید کردن ندارد و در آخر فصل از استمفورد بریج خواهد رفت. 

به نقل از مارکا، از ماه‌ها پیش پس از تعلل چلسی در مذاکرات با رودیگر، رئال مادرید از فرصت استفاده کرد و با ایجنت این مدافع تماس گرفت تا او را برای فصل آینده به صورت رایگان به خدمت بگیرند و حالا تمامی نشریه‌های مادریدی و منابع نزدیک به رئال، از وقوع این انتقال مطمئن هستند. گفته می‌شود که او در روز سه شنبه تست‌های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشته و قراردادی تا سال 2026 به امضا رسانده است. 

با این حال، این انتقال هنوز رسمی نشده و رئال می‌خواهد تا فینال لیگ قهرمانان اروپا در روز 28 ماه می صبر کند. رودیگر در مقطعی به خاطر دستمزد بالایش کمی از رئال مادرید دور شده بود، اما هر دو طرف به مذاکرات خود ادامه دادند تا به توافق برسند. 

4416