قرار نبود مسی به پاریسن ژرمن بپیوندد

قرار نبود مسی به پاریسن ژرمن بپیوندد

پایگاه خبری فوتبالی - لیاندرو پارادس هافبک آرژانتینی پاریسن ژرمن فاش کرد که تا چند روز قبل از رسمی شدن پیوستن لیونل مسی به این باشگاه فرانسوی، برنده هفت توپ طلا می‌خواست قراردادش را بارسلونا تمدید کند. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته لیونل مسی پس از 17 سال افتخار آفرینی در لباس آبی اناری‌ها، نتوانست به خاطر شرایط وخیم مالی این باشگاه قراردادش را تمدید کند و به صورت مجانی راهی پاریسن ژرمن شد. 

به نقل از سایت گل، قبل از جدایی مسی از بارسا، رسانه‌ها عکسی از او به همراه چند بازیکن پاریسن ژرمن در شهر ایبیزا منتشر کردند که باعث قوت گرفتن شایعات جدایی او از بارسا شد. حالا پارادس که یکی از افراد داخل آن عکس بود، مدعی است که او می‌خواست قراردادش را با بارسا تمدید کند. او در این باره به TyC Sports گفت: "ما روز قبلش او را در ایبیزا دیدیم و او می‌خواست به بارسلون برگردد تا قراردادش را تمدید کند. ما اصرار داشتیم که او به پی‌اس‌جی بیاید، اما مسی به ما گفت که ترتیب همه کارها داده شده و می‌خواهد در بارسلونا به فوتبالش ادامه دهد. سپس نمی‌دانم چه اتفاقی در سفرش به بارسلونا رخ داد، اما در همان شبی که به ما گفته بود می‌خواهد در نیوکمپ بماند، به ما گفت که به پاریس می‌آید و در ابتدا او را اصلا باور نکردیم. سپس به او گفتم تا تو را در لباس پاریسن ژرمن نبینم باور نخواهم کرد."

4416