گزارش ایرنا/ نقش کادرفنی پرسپولیس در تشدید مصدومیت امیری؛ یک امتیاز به قیمت خانه‌نشینی ستاره

گزارش ایرنا/ نقش کادرفنی پرسپولیس در تشدید مصدومیت امیری؛ یک امتیاز به قیمت خانه‌نشینی ستاره

پایگاه خبری فوتبالی- وحید امیری در تساوی یک بر یک پرسپوایس برابر ذوب‌آهن به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد؛ ریسک بزرگی که از سوی کادرفنی پرسپولیس صورت گرفت و چیزی جز تشدید مصدومیت برای بازیکن کلیدی سرخپوشان به همراه نداشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس دوشنبه شب در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر مقابل ذوب آهن اصفهان به میدان رفت و با تساوی یک بر یک متوقف شد.

یکی از نکات مهم این دیدار مصدومیت دو بازیکن پرسپولیس بود. ابتدا در دقیقه ۳۶ سعید آقایی مصدوم و از زمین خارج شد و جایش را به وحید امیری داد اما این بازیکن در دقیقه ۸۹ در پی برخورد با بازیکن ذوب مصدوم شد و درست زمانی که تیم در خط حمله به بازیکن نیاز داشت، سرخپوشان نه تنها او را از دست داده بلکه  ۱۰ نفره شدند زیرا هر پنج تعویض تیم خود را انجام داده بودند.

با این حال به نظر می‌رسد که بازی با ذوب آهن برای پرسپولیس گران تمام شد زیرا علاوه بر از دست رفتن ۲ امتیاز حیاتی، سرخپوشان تا پایان فصل ستاره تیمشان را نیز از دست دادند.

امیری در بازی ایران برابر کره جنوبی از ناحیه کمر مصدوم شد. در همان مقطع گمانه‌زنی‌هایی مطرح شد که این بازیکن نیاز به عمل دارد اما او خیلی زود به تمرینات تیمی پرسپولیس بازگشت. امیری چند روزی همراه تیم اصلی تمرین کرد و در بازی با ذوب‌آهن به میدان رفت اما تنها حدود یک ساعت زمان نیاز بود تا مصدومیت او تشدید شود.

این مصدومیت شاید برای این ستاره به قیمت از دست دادن جام‌جهانی هم تمام شود.

با اندکی تامل می‌توان دریافت که از همان اول مشخص بود بازی دادن به وحید امیری یک ریسک بزرگ است اما کادر فنی این بازیکن را در پست دفاع چپ به کار گرفت؛ پستی که به بازیکنی با جنگندگی بالا نیاز دارد و همین موضوع و یک برخورد کافی بود تا وضعیت امیری به حدی حاد شود که نتواند حتی با هواپیما به تهران برگشته و با آمبولانس به پایتخت منتقل شود.

این اتفاقات در حالی رخ داد که محرم نویدکیا سرمربی سپاهان در نشست خبری بعد از بازی‌ سپاهان اعلام کرد که حاضر نیست به خاطر یک امتیاز بیشتر وضعیت سلامت بازیکن تیمش را به خطر بیاندازد.

4154