لایک جنجالی خواهر رونالدو برای پست جدایی از منچستریونایتد

لایک جنجالی خواهر رونالدو برای پست جدایی از منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - خواهر کریستیانو رونالدو در شبکه های اجتماعی با لایک زدن از جدایی برادرش از منچستریونایتد حمایت کرد.

به گزارش فوتبالی، فصل فاجعه منچستریونایتد و حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده باعث شده تا آینده کریستیانو رونالدو کاملا مبهم باشد. در حقیقت یونایتد در این فصل ممکن است که حتی به لیگ اروپا هم نرود و راهی لیگ کنفرانس اروپا شود چرا که جایگاه ششم جدول را هم در خطر می بیند. رونالدو البته در این فصل با 24 گل عملکرد بدی نداشت بلکه این منچستریونایتد بود که عملکرد ضعیفی از خود ارائه داد.

یکی از هواداران رونالدو در پیامی اینستاگرامی خواستار جدایی کریستیانو از یونایتد شده بود تا این ستاره بتواند جامها را ببرد. کتیا آویرو خواهر ستاره پرتغالی نیز برای این پست اینستاگرامی لایک زد تا حمایت خود را نشان بدهد. البته این پست کمی بعد حذف شد. در این پیام اینستاگرامی نوشته شده بود:"خیلی ناراحت کننده است که رونالدو را در این شرایط در منچستریونایتد ببینیم. حالا جایگاهی در چمپیونزلیگ نداریم. کریستیانو نباید خود را فدای عشقش به باشگاه کند. او در حالی به منچستریونایتد برگشت که از منچسترسیتی هم پیشنهاد داشت که مربی، ترکیب و عملکرد بهتری در سالهای اخیر داشت. کریستیانو حالا باید به خودش فکر کند. منچستریونایتد هزاران سال دیگر باقی خواهد ماند اما کریستیانو فقط چهار، پنج سال دیگر زمان دارد. او باید به دنبال تیمی بهتر باشد چرا که لیاقتش را دارد و هنوز جامهای زیادی را می تواند کسب کند.

رونالدو هنوز یک سال دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد اما جدا شدنش دور از انتظار نیست.

4125