نازنین صالحی: نیم‌نگاهی به نتیجه دیدار خاتون و سپاهان داریم

نازنین صالحی: نیم‌نگاهی به نتیجه دیدار خاتون و سپاهان داریم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم شهرداری سیرجان که از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شده، شرایط قهرمانی را در گرو نتیجه دیدار رقبای مستقیم تیمش می‌داند.

به گزارش فوتبالی، چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران در آستانه برگزاری هفته هجدهم خود است و تیم‌ها دیدارهای منتهی به پایان فصل را جدی‌تر دنبال می‌کنند.

در این میان حضور شهرداری سیرجان در تورنمنت سنگین جام باشگاه‌های آسیا، همچنین فشردگی برنامه بازی‌های لیگ و برگزاری جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا دست به دست هم داد تا بازیکنان زیادی با مصدومیت‌ مواجه شوند.

نازنین صالحی که یکی از مصدومین شهرداری سیرجان است، در این باره اظهار داشت: پاره شدن رباط صلیبی بدترین خبر ممکن برای یک بازیکن حرفه‌ای است. سال گذشته دچار این مصدومیت شدم و مسابقات حساس زیادی را از دست دادم.

مدافع شهرداری سیرجان درخصوص شرایط پس از جراحی‌اش، عنوان کرد: پس از انجام عمل جراحی در تهران، مراحل فیزیوتراپی را در کرمان پشت سر گذاشتم.

وی همچنین افزود: اکنون شرایط نرم دوی را دارم و از اول خرداد ماه به تمرین تیم باز می‌گردم. حدوداً ۲ ماه را انفرادی کار خواهم کرد و پس از آن پا به توپ می‌شوم.

صالحی درخصوص وضعیت حاکم بر لیگ جاری، خاطرنشان کرد: شرایط لیگ بانوان حساس شده است. سه تیم خاتون بم، شهرداری سیرجان و سپاهان جدی‌ترین مدعیان کسب جام قهرمانی هستند.

مدافع شهرداری سیرجان همچنین گفت: لیگ امسال نسبت به لیگ‌های گذشته جذاب‌تر شده است؛ زیرا تیم‌ها جدی‌تر این مسابقات را پیگیری می‌کنند و به تعداد مدعی‌ها هم افزوده شده.

او درخصوص حال و هوای تیم شهرداری سیرجان، متذکر شد: تیم ما با کسب قهرمانی لیگ و نائب قهرمانی آسیا ثابت کرد که خواستن توانستن است. سال گذشته با وجود تمامی سختی‌ها برای قهرمانی مصمم شدیم و به این مهم دست یافتیم.

صالحی، بدشانسی را عامل رتبه دوم شهرداری در این فصل دانست و تصریح کرد: در بازی‌های حساس چند بازیکن دچار مصدومیت و محرومیت شدند وگرنه به تیم‌های خاتون بم و سپاهان باج نمیدادیم.

مدافع شهرداری سیرجان ادامه داد: همان طور که نیم فصل اول تیم‌های بالای جدول را شکست دادیم، هنوز هم به قهرمانی امیدواریم. هنوز هفته هجدهم است هیچ چیز برای عنوان قهرمانی مشخص نیست.

وی با نیم‌نگاهی به دیگر بازی‌های لیگ برتر، بیان کرد: باید صبر کنیم و ببینیم که در هفته‌های آینده، نتیجه دیدار سرنوشت ساز خاتون بم و سپاهان چه خواهد شد. امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که به قهرمانی برسیم.

1377