شرایط وحشتناک زانوی زلاتان؛ ایبرا در آستانه بازنشستگی؟

شرایط وحشتناک زانوی زلاتان؛ ایبرا در آستانه بازنشستگی؟

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ در شرایط بدنی ایده آلی به سر نمی برد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم 40 ساله سوئدی در این فصل مصدومیت های پرشماری را تجربه کرده است و حالا اسکای ایتالیا گزارش داده است که این بازیکن برنامه بسیار سختگیرانه ای را در تمرینات دارد. در حقیقت زلاتان فقط هفته ای یک بار با تیم تمرین می کند و در هر بازی تیم ایتالیایی فقط می تواند ده دقیقه بازی کند.

ایبراهیموویچ با بقیه هم تیمی هایش در روزهای سه شنبه تا جمعه تمرین نمی کند و به ریکاوری از مصدومیتش می پردازد و سعی می کند که ورم زانویش را کاهش بدهد. او شنبه ها در تمرین تاکتیکی با بقیه تیم حاضر می شود اما شرایط بدنی ایده آلی ندارد و به همین خاطر نمی تواند فیکس شود. در حقیقت در بهترین حالت، زلاتان می تواند فقط ده دقیقه برای تیمش بازی کند.

بازیکن سابق بارسلونا نمی تواند بیش از این به این روند ادامه بدهد و به همین خاطر یا زلاتان در پایان فصل بازنشسته می شود یا این که با مشورت با پزشکان به دنبال راهکاری خواهد بود هر چند که مشخص نیست که ایا می تواند راهکاری پیدا کند یا نه. قرارداد زلاتان با میلان در پایان فصل به اتمام می رسد و او چند روز پیش در مورد بازنشستگی خود گفته بود:" من خودم تصمیم می گیرم که چه زمانی متوقف شوم، همان طور که خودم تصمیم می گیرم که به کدام توپ زرد ضربه بزنم."

4125