امیدواری رانگنیک به آینده روشن منچستریونایتد زیر نظر تن‌هاگ

امیدواری رانگنیک به آینده روشن منچستریونایتد زیر نظر تن‌هاگ

پایگاه خبری فوتبالی - رالف رانگنیک سرمربی موقت آلمانی منچستریونایتد ایمان دارد که این باشگاه زیر نظر اریک تن هاگ، آینده‌ای روشن در انتظارش است. 

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ پس از ماه‌ها تلاش و جست و جو، سرانجام با اریک تن هاگ سرمربی هلندی آژاکس برای هدایت این باشگاه در فصل آینده به توافق رسیدند. رالف رانگنیک آلمانی که آخرین هفته‌هایش در الدترافورد سپری می‌کند، روز شنبه در دیدار مقابل برایتون با نتیجه چهار بر صفر تحقیر شود، اما با این حال او معتقد است که آینده این باشگاه در دستان مطمئنی قرار دارد. 

به نقل از اسکای اسپورتس، رانگنیک به خبرنگاران گفت: "ما در فصل آینده یک سرمربی باکیفیت مثل اریک تن هاگ را در اختیار داریم و کاملا مطمئنم که مدیران باشگاه یک سری تغییرات اساسی به وجود خواهند آورد. این باشگاه هنوز می‌تواند در فصل آینده یک نمایش بسیار خوب ارائه دهد، نه تنها برای هوادارانمان، بلکه برای تصویر خود باشگاه."

"منچستریونایتد فضا و موقعیت زیادی برای پیشرفت کردن دارد و این مسئله خوبی است. اریک تن هاگ به کارش آشناست و می‌تواند شرایط را در الدترافورد بهتر کند."

شیاطین سرخ پس از شکست مقابل برایتون، دیگر شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ندارد و حالا باید برای سهمیه لیگ اروپا تلاش کنند. 

4416