یک مدافع عامل تنش بین مدیر ورزشی و مربی بایرن‌مونیخ شد!

یک مدافع عامل تنش بین مدیر ورزشی و مربی بایرن‌مونیخ شد!

پایگاه خبری فوتبالی - همانند فصل گذشته، به نظر می رسد که مدیر ورزشی باواریایی‌ها در رابطه با بازیکنان با سرمربی این تیم به مشکل خورده باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اکیپ فرانسه، بایرن مونیخ قصد دارد در تابستان به صورت قرضی و بدون بند خرید، تانگوی نیانزو، مدافع جوانش را به تیم دیگری منتقل کند که همین امر، باعث مناقشه بین یولیان ناگلزمان و حسن صالح حمیدزیچ شده است.

ناگلزمان در این فصل در مقاطع مختلفی انتقاداتی نسبت به سبک بازی نیانزو مطرح کرده بود. پس از دیدار با بیلفلد نیز ناگلزمان به سبب رفتار پر خطر نیانزو از او انتقاد کرد. به نظر می‌رسد که سرمربی بایرن مونیخ نسبت به کیفیت مدافع فرانسوی به جمع بندی نرسیده و خواهان حضور قرضی او در تیم دیگری است.

اما از طرفی دیگر حسن که نقشی کلیدی در جذب نیانزو از پاری‌سن‌ژرمن داشت، از طرفداران این بازیکن است و با توجه به خروج نیکلاس زوله، او را گزینه‌ای برای حضور در ترکیب بایرن مونیخ می‌بیند.

گفتنی است که در فصل گذشته هم مدیر ورزشی بایرن مونیخ در رابطه با وضعیت بازیکنان با هانسی فلیک، سرمربی وقت به مشکل خورده بود. جذب دائمی تیاگو دانتاس و پریشیچ و نیز ماریو گوتزه و تیمو ورنر، از جمله درخواست‌های فلیک بود که هیچ کدام با موافقت روسای بایرن مونیخ همراه نشد.

9404