اعلام آمادگی سران منچستريونايتد برای جذب یک مهاجم از سری‌آ ایتالیا

اعلام آمادگی سران منچستريونايتد برای جذب یک مهاجم از سری‌آ ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد حاضر است هشتاد و چهار میلیون پوند برای به خدمت گرفتن ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی بپردازد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه لاریپابلیکا، با موافقت اریک تن هاگ برای ترک آژاکس آمستردام هلند به قصد اولدترافورد، اکنون پروژه بازسازی باشگاه در موقعیت‌های مختلف تیم اصلی صورت خواهد گرفت.

در حالی که اعتقاد بر این است که خط هافبک تیم در اولویت قرار دارد، منچستر یونایتد هم‌چنین حداقل یک مهاجم مرکزی جدید را نیز به خدمت خواهد گرفت. حتی گمان می‌رود در صورت جدایی احتمالی کریستیانو رونالدو باشگاه دو مهاجم را به خدمت بگیرد.

بر طبق گزارش خبرنگار رسانه لاریپابلیکا، غول‌های لیگ برتر آماده‌اند تا مبلغ معادل با رقم هشتاد و چهار میلیون پوند برای خرید اوسیمن در تابستان پرداخت کنند.

این بازیکن بیست و سه ساله در این فصل روی هم شانزده گل در مجموع بیست و هشت بازی در سری‌آ و لیگ اروپا به ثمر رسانده است. این آمار او را به یک گزینه محبوب برای چندین باشگاه بزرگ اروپایی تبدیل کرده است.

آرسنال نیز به طور جدی به این بازیکن نیجریه‌ای لینک شده است. گفته شده است که ویکتور اوسیمن تنها به باشگاهی می‌رود که در لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده حضور داشته باشد. مسئله‌ای که منچستر یونایتد تا پایان این فصل به طور قطع به آن نخواهد رسید.

9404