حمایت دیوید بکام از رونالدو

حمایت دیوید بکام از رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - دیوید بکام اسطوره انگلیسی و ستاره اسبق تیم‌های منچستریونایتد و رئال مادرید به حمایت از کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته، کریستیانو رونالدو با مبلغ 20 میلیون پوند از یوونتوس به منچستریونایتد بازگشت و توانست فصل موفقی را از نظر فردی تجربه کند. ستاره سی و هفت ساله سابق رئال مادرید در این فصل 24 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند، اما گل‌های او برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کافی نبود. حالا باتوجه به دوری من یونایتد از رقابت‌های سطح اول فوتبال اروپا، گفته می‌شود که رونالدو قصد جدایی دارد و با انتخاب اریک تن هاگ به عنوان سرمربی جدید، این شایعات قوت گرفته‌اند، اما بکام امیدوار است چنین اتفاقی نیافتد. 

به نقل از سایت گل، دیوید بکام در این باره به اسکای اسپورتس گفت: "در 15 سال گذشته، رونالدو به همراه لیونل مسی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال بوده و امیدوارم که او به حضورش در الدترافورد ادامه دهد، چون این موضوع برای هواداران و همچنین خودش مهم است. می‌دانیم که او عاشق یونایتد است. کریستیانو هنوز به کاری که در آن تبحر دارد ادامه می‌دهد. گلزنی می‌کند و موقعیت می‌سازد. سن و سال برایش اهمیت ندارد و من از صمیم قلب امیدوارم که او حداقل یک سال دیگر در منچستر بازی کند."

4416