وایرال شدن کاشته پسر رونالدو؛ از پدرش بهتر است؟

وایرال شدن کاشته پسر رونالدو؛ از پدرش بهتر است؟

پایگاه خبری فوتبالی - جونیور پسر کریستیانو رونالدو که در آکادمی منچستریونایتد توپ می زند، با یک ضربه کاشته تماشایی در تمرینات گلزنی کرد و برخی کاربران شبکه های اجتماعی مدعی شدند که او از پدرش بهتر است!

به گزارش فوتبالی، جونیور 11 ساله توانست با تبدیل کردن یک ضربه ایستگاهی به گل نشان داد بدهد که از این حیث هم مهارت های پدرش را به ارث برده است. در حقیقت جونیور در حالی که مانکن ها را مقابل خود قرار داده از راه دور با ضربه ایستگاهی گلزنی می کند و به شکل زیبایی توپ را وارد دروازه می کند. ضربه تماشایی جونیور با واکنش مثبت هواداران یونایتد مواجه شده است چرا که آنها به مقایسه کریستیانو و پسرش پرداخته اند.

یکی از هواداران منچستریونایتد نوشته است:" حداقل یکی از آنها می تواند کاشته هایش را گل کند. پدرش الان شوتهایش را به آسمان می زند." و دیگری نوشته است:" شوت جونیور از پدرش بهتر بود."

پسر کریستیانو رونالدو خیلی دوست دارد که راه پدرش به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال را ادامه بدهد. هر چند که کریستیانو از نظر فردی فصل بدی را نداشت اما وداع یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا به شدت هواداران شیاطین سرخ را عصبانی کرد و حالا شایعات زیادی در مورد جدایی رونالدو از اولدترافورد برای فصل آینده وجود دارد.

4125