گل‌گهر دو - آلومینیوم صفر/ سه امتیاز گهربار با اشتباه‌ترین پاس به عقب تاریخ آلومینیوم/ امیر مچ سید را خواباند

گل‌گهر دو - آلومینیوم صفر/  سه امتیاز گهربار با اشتباه‌ترین پاس به عقب تاریخ آلومینیوم/ امیر مچ سید را خواباند

پایگاه خبری فوتبالی – امیر قلعه‌نویی با گل‌های شکاری و مصلح مقابل مهدی رحمتی به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالی، این دو نفر که در استقلال سابقه همکاری با یکدیگر را دارند، در شرایطی روبروی همدیگر قرار گرفتند که این روزها بحث مهاجم گابنی گل‌گهر دوباره سر زبان‌ها افتاده و باشگاه سیرجانی امیدوار است کمیته استیناف این‌بار 7 امتیاز کسر شده از این تیم را برگرداند.

نیمه اول این دیدار بدون گل به اتمام رسید. درحالیکه بازی در نیمه دوم با تاخیر قابل توجهی آغاز شد، گل اول بازی را گل‌گهر توسط رضا شکاری به‌ثمر رساند. در ادامه و 18 دقیقه بعد، شایان مصلح روی توپ برگشتی از ضربه کرنر گل دوم بازی و تیمش را به‌ثمر رساند.

نهایتا بازی با همین دو گل و با نتیجه دو بر صفر به‌سود گل‌گهر به اتمام رسید تا استاد مچ شاگرد را بخواباند.

با این نتیجه گل‌گهر با 39 امتیاز رد رده ششم باقی‌ماند و اختلاف خود با رقبا را حفظ کرد. البته آن‌ها همچنان به 7 امتیاز مربوط به بازیکن گابنی امیدوار هستند.
شاگردان سیدمهدی رحمتی هم با این شکست 31 امتیازی باقی‌ماندند و در رده یازدهم قرار گرفتند.

ترکیب گل گهر:

محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، علیرضا آرتا، مهدی تیکدری، مرتضی تبریزی، فرشید باقری، سعید صادقی، شایان مصلح، امین پورعلی و امین قاسمی نژاد 


ترکیب آلومینیوم:

حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیر نوری، مصطفی احمدی، محمد علینژاد، پوریا آریاکیا، محمدرضا آزادی، میلاد فخرالدینی، امیرمحمد هوشمند، مهرداد بایرامی، محمود قائد رحمتی

شرح گل:

گل‌گهر یک - صفر آلومینیوم (دقیقه 68، رضا شکاری): اشتباه در دفع توپ توسط بازیکنان آلومینیوم توپ را به علی‌اصغر عاشوری رساند و پاس در عرض این بازیکن با ضربه دقیقه شکاری به گل اول بازی تبدیل شد.

گه‌گهر دو - صفر آلومینیوم (دقیقه 86، شایان مصلح): کرنر ارسالی نوید عاشوری با تاثیرگذاری آرمین سهرابیان همراه شد و شایان مصلح در مقابل دروازه آلومینیوم با ضربه‌ای دقیق دروازه حسین پورحمیدی را هدف قرار داد و گل دوم را وارد دروازه آلومینیوم اراک کرد.

کارت زرد:

مهدی تیکدری‌نژاد (43) و آرمین سهرابیان (72) از گل‌گهر
وحید محمدزاده (56) و علیرضا نقی‌زاده (89) از آلومینیوم

خلاصه بازی گل‌گهر - آلومینیوم

۴۱۵۴ / 9719