اعتراض رئیس فراری به ردبول با اشاره به قوانین فرمول یک

اعتراض رئیس فراری به ردبول با اشاره به قوانین فرمول یک

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فراری ایتالیا خواستار توقف توسعه ماشین ردبول اتریش در فرمول یک شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از Motorsport؛ ماتیا بینوتو، رئیس تیم فراری ایتالیا گفت: ردبول از ابتدای فصل جاری فرمول یک ماشین خود را بهبود بخشیده و چیزهای جدیدی معرفی کرده است. اگر به دو مسابقه اخیر نگاه کنید آنها سریع‌تر از ما بودند. تردیدی ندارم که برای حفظ سرعت مورد نظر به توسعه و به‌روزرسانی ماشین‌مان نیاز داریم.

بینوتو افزود: امیدوارم تیم ردبول در مقطعی توسعه ماشین خود را به دلیل سقف بودجه‌ تعیین شده از سوی فرمول یک متوقف کند. در غیر این صورت درک نمی‌کنم چگونه این کار را انجام می‌دهند. در مسابقات بعدی نوبت ما است که ماشین خود را تا جایی که ممکن است، توسعه دهیم. باید آیتم‌های جدیدی معرفی کنیم. فکر نمی‌کنم در مسابقات بارسلونا شگفت‌آور باشد که بسته‌های ارتقایی داشته باشیم. امیدوارم این توسعه، عقب‌ماندگی ما از ردبول را جبران کند.

رئیس تیم فراری در خاتمه اظهار داشت: ما آن‌قدر پول نداریم که بخواهیم برای هر مسابقه‌ای چیزهای جدیدی را به ماشین اضافه کنیم، البته منظورم سقف بودجه‌ای است و بحث ناتوانی مالی مطرح نیست. بنابراین تلاش ما این است که با تمرکز پول را برای توسعه ماشین به درستی و در زمان مناسبی خرج کنیم.

۴۱۵۴