دوئل رحمتی - فروزان؛ از دروازه استقلال تا جدال سیرجان و اراک

دوئل رحمتی - فروزان؛ از دروازه استقلال تا جدال سیرجان و اراک

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد دو سنگربان سابق استقلال که اختلافات را کنار گذاشته و با یکدیگر خوب شده‌اند امروز انگیزه زیادی برای دستیابی برتری دارند.                                    

به گزارش فوتبالی، یکی از تقابل های جالب و حساس امروز که زیر سایه تقابل سرخابی‌ها با ذوب آهن و پدیده کمتر به آن توجه شده بازی گل گهر مقابل آلومینیوم است که به دلایلی هم دیدار مهمی است و هم می‌تواند جذاب و حساس باشد.

گل گهر با هدایت امیر قلعه‌نویی از تیم های خوب لیگ است و آلومینیوم هم با مهدی رحمتی چهره متفاوتی پیدا کرده که آثارش را در دیدارهای جام حذفی و صعود به فینال دیدیم.

از تقابل های جالب بازی امروز می‌توان به حضور محسن فروزان در دروازه گل گهر و تقابل با تیم رقیب سابقش یعنی مهدی رحمتی اشاره کرد.

رحمتی و فروزان سابقه همکاری با هم را ندارند و در فصلی که رحمتی از استقلال جدا شد و به پیکان رفت، فروزان گلر استقلال شد و فصل بعد که پرویز مظلومی به استقلال برگشت و رحمتی را جذب کرد، فروزان جدا شد و گفته می‌شد از دلایل جدایی فروزان، مهدی رحمتی بوده و همین موضوع باعث شد فصل بعد در تقابل با یکدیگر با هم دست ندهند.

البته این دو بعدها اختلاف را کنار زده و حالا رابطه خوبی با هم دارند، ولی این موضوع چیزی از انگیزه‌های فروزان برای تقابل  با حریف سابق کم‌ نمی‌کند.

دروازه‌بانان سابق استقلال البته در مقطعی با یکدیگر اختلاف نظر شدیدی داشتند که حتی در تقابل باشگاهی دو تیم استقلال و سیاه جامگان، تصویر عجیبی به‌جا گذاشته شد؛ جایی که فروزان ناراحت بابت کنار گذاشته شدن از استقلال، در تقابل با رحمتی با وی دست نداد. با این حال آنها خیلی زود اختلاف را کنار گذاشتند.

فروزان در چند فصل اخیر به خوبی به روزهای اوج برگشته و فصل گذشته بعد از عملکرد خوب در ترکیب فولاد خصوصا مهار پنالتی ها در دیدار مقابل سپاهان و استقلال در جام حذفی که نقش اصلی و کلیدی در قهرمانی فولاد در جام حذفی ایفا کرد امسال هم عملکرد خوبی در گل گهر داشته و امروز مهره کلیدی تیمش در بازی با آلومینیوم محسوب می شود. اگر امروز فولادی ها از سهمیه آسیایی خود و صعود به دور حذفی لذت می‌برند بخش زیادی از آن به دلیل درخشش فروزان خصوصا در دیدارهای حساس پایانی است.

9719