موافقت فلیک با مرخصی و استراحت یک‌ماهه سنگربان بارسلونا

موافقت فلیک با مرخصی و استراحت یک‌ماهه سنگربان بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از مشورت با هانس دیتر فلیک، مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان ملی‌پوش و آلمانی بارسلونا، در چهار مسابقه لیگ ملت‌ها در ماه ژوئن استراحت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال آلمان و سنگربان شماره یک باشگاه اسپانیایی بارسلونا در ارتباط با حضور در تیم ملی فوتبال کشورش آلمان بازگو می‌کند: "همیشه از حضور در تیم ملی خوشحال هستم ولی بعد از سه فصل فشرده بدون تعطیلات، نیاز به استراحت دارم و خوشحال هستم که سرمربی تیم ملی آلمان نیز با نظر من موافق و همراه است و همواره و در هر شرایطی از من حمایت می‌کند."

از طرف دیگر ماجرا نیز هانس دیتر فلیک، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان که سابقه نشستن روی نیمکت رهبری باشگاه بایرن مونیخ و هدایت این تیم مونیخی را هم در کارنامه دوران حرفه‌ای خود دارد نیز شرایط مارک آندره تراشتگن را قابل درک می‌داند و وضعیت این سنگربان مانشافت را این‌چنین ارزیابی می‌کند: "مارک آندره تراشتگن به دلیل مصدومیت در دو سال گذشته نتوانسته از فرصت استراحت تابستانی خود برای بازسازی جسم و روح خود بهره ببرد. با توجه به در پیش بودن رقابت‌های جام جهانی فوتبال در کشور قطر، به این نتیجه رسیدیم که برای این بازیکن استراحت تمرینی منطقی و لازم است."

رقابت‌های فصل جاری لیگ کشور اسپانیا برای مارک آندره تراشتگن در تاریخ یک‌شنبه، بیست و دوم می سال 2022 میلادی مصادف با یکم خردادماه سال 1401 هجری شمسی به پایان خواهد رسید. یک روز بعد، تیم هانس دیتر فلیک به یک کمپ آموزشی چهار روزه می‌رود. لیگ ملت‌ها برای مانشافت در تاریخ شنبه چهارم ژوئن سال 2022 میلادی مصادف با چهاردهم خردادماه سال 1401 هجری شمسی و مسابقه برابر تیم ملی فوتبال ایتالیا در شهر بولونیا شروع می‌شود.

9404