بررسی سه خريد نخست احتمالی اریک تن‌هاگ در منچستريونايتد

بررسی سه خريد نخست احتمالی اریک تن‌هاگ در منچستريونايتد

پایگاه خبری فوتبالی - اريک تن هاگ به عنوان سرمربی بعدی شیاطین سرخ معرفی شد و اکنون بايد ليست خود را برای فعاليت در بازار نقل و انتقالات تابستانی آماده کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه Manchester In Focus، تاکنون ده‌ها بازيکن به منچستر يونايتد لينک شده‌اند و با توجه به صحبت‌های رالف رانگنيک مبنی بر لزوم خريد ۷ يا ۸ بازيکن جديد، بايد ديد در اين تابستان چه کسانی اولين خريدهای سرمربی هلندی جدید منچستری‌ها خواهند بود؟

در اين مطلب در مورد سه نام برجسته که می‌توانند اولين خريدهای تن هاگ در اولدترافورد باشند، صحبت شده است. بازيکنانی که مرد هلندی واقعا آن‌ها را می‌شناسد.

آنتونی دوس سانتوس:

آنتونی، وينگر آژاکس برای تن هاگ بازيکنی شناخته شده است. او در حال حاضر به دليل مصدوميت در ميادين حضور ندارد. اين امر می‌تواند تمرکز او را بر روی وقوع يک انتقال تابستانی آسان‌تر کند.

نشريه دیلی تلگراف قبلا گزارش داده که تن هاگ مايل است آنتونی را با خود به منچستر يونايتد بياورد و استعداد و پتانسيل اين وينگر تکنيکی درک دليل آن را آسان می‌کند. اين ملی‌پوش برزيلی تنها ۲۲ سال دارد و در اين فصل ۱۲ گل به ثمر رسانده و ۸ پاس گل نيز به نام خود ثبت کرده است.

آنتونی را در يک بال و جيدون سانچو را در بال ديگر قرار دهيد و منچستر يونايتد می‌تواند تبديل به يک تيم وحشتناک برای حريفان شود.

ژورين تيمبر:

يکی ديگر از ستاره‌های آژاکس يعنی ژورين تيمبر می‌تواند ستاره بعدی خط دفاعی منچستر يونايتد باشد.

نشریه ميرور اسپورت گزارش داده بود که تيمبر در ليست تن هاگ قرار دارد. او در اين فصل از بازيکنان ثابت آژاکس بوده است. تيمبر ۲۱ ساله در حال حاضر يک ملی‌پوش هلندی با شش بازی ملی است که قرار است همراه لاله‌های نارنجی به جام جهانی برود.

خط دفاعی منچستر يونايتد در اين فصل بسيار ضعيف عمل کرده است و کاپيتان باشگاه یعنی هری مگواير ۲۹ ساله است. منچستر يونايتد بايد در اين پست جوان سازی کند.

داروين نونز:

منچستر يونايتد نياز به جذب يک مهاجم دارد و داروين نونز آماده يک انتقال بزرگ در دوران حرفه‌ای خود است؛ اين بازيکن اروگوئه‌ای يکی از مورد توجه ترين مهاجمان مرکزی در اروپا است.

نونز در اين فصل ۳۳ گل به ثمر رسانده است، از جمله گلی که تن هاگ و آژاکس را از ليگ قهرمانان حذف کرد، بنابراين سرمربی هلندی او را به خوبی می‌شناسد.

همچنين ممکن است مذاکره برای خريد زود هنگام ستاره‌ای که بازيکن فعلی آژاکس نيست، برای منچستر يونايتد آسان‌تر باشد چرا که در حال حاضر آژاکس به دنبال کسب عنوان قهرمانی در ليگ داخلی است.

9404