واکنش پیولی به بریس تونالی و سولد اوت شدن سن‌سیرو در بازی خانگی آخر

واکنش پیولی به بریس تونالی و سولد اوت شدن سن‌سیرو در بازی خانگی آخر

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی روسونری در پایان بازی دیشب تیمش برابر هلاس ورونا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه DAZN، پسران استفانو پیولی موفق شدند با یک نمایش بی نقص با حساب سه بر یک برابر هلاس ورونا به یک پیروزی ارزشمند دست یافته و در یک قدمی فتح اسکودتو قرار بگیرند. پیولی پس از پایان این در نشست خبری صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

"عاشق بازیکنانم هستم. به این خاطر که می‌بینم که هر روز در حال صرف انرژی بسیاری هستند. می‌دانیم که چه ماجراجویی‌هایی داشته‌ایم و یک بازی سخت دیگر در راه است؛ اما پیش از هر چیز باید برای بازی بعدی‌مان تمرکز لازم را پیدا کنیم."

آیا پیروزی برابر هلاس ورونا به معنای کسب تنها 4 امتیاز از 2 بازی آینده برای قهرمانی روسونری است؟

"جسارت و باور ناشی از تجربه و عملکرد شما می‌باشد. به طور مثال ما بعد از این‌که در دقیقه 25 بازی گل نخست را نزدیم، دچار استرس و اضطراب هم نشدیم؛ چون می‌دانستیم که نمایش خوبی داریم و به همین شکل تا پایان بازی ادامه دادیم. این تیم پله پله به این مرحله رسیده است و باید تمام تمرکز، عزم و باورمان را برای دو بازی پایانی فصل حفظ کنیم."

ورود بیش از حد معمول تئو هرناندز به مرکز زمین و فراهم شدن ضد حملات برابر ورونای سه دفاعه. آیا این روش برای آتالانتا نیز کارآمد خواهد بود؟

"فکر می‌کنم برای 70 الی 80 دقیقه یکی از بهترین بازی‌های فصلمان را برابر آتالانتا در رویارویی اخیرمان انجام دادیم اما آن‌ها یکی از بهترین ترکیب‌های سری آ را دارند. رویکرد آن‌ها مشابه ورونا است؛ بنابراین بسیار مهم است که با خصوصیات درست و بازیکنان مناسب در ترکیب اصلی برای آن دیدار حاضر شوید."

آیا این بازی یکی از بهترین عملکردهای تونالی در دوران حرفه‌ای خود در شب تولد 22 سالگی و با زدن 3 گل (یک گل مردود) بود؟

"او جوان اما قدرتمند است. من این جمله را دو روز بعد از دیدن تمرینات او در بازی‌های پیش فصل گفتم که او کاملا نسبت به فصل گذشته، به بازیکن متفاوتی تبدیل شده است. این‌ها بازیکنان جوانی هستند که پیش از این تجربه چنین سطحی از رقابت را نداشته‌اند اما هنوز به هیچ چیزی نرسیده‌ایم. روز اول از ساندرو خواستم که بگوید پست مورد علاقه‌اش چیست و او جواب داد که بیشتر مردم با پیرلو مقایسه‌اش می‌کنند؛ اما او خودش را بیشتر شبیه به گتوزو می‌داند. فکر می‌کنم که اگر دانیله دروسی را نیز به این مقایسه اضافه کنیم، کامل می‌شود."

درباره آخرین دیدار خانگی فصل جاری میلان برابر آتالانتا در سن سیروی سولد اوت (فروش همه بلیت‌ها) شده؟

"ما در مراحل پایانی فصل هستیم و فکر می‌کنم که میلان پس از شکست وحشتناک 5 بر 0 برابر آتالانتا دوباره متولد شد. آن زمانی بود که ما متوجه این حقیقت شدیم که این تیم نیاز به پیشرفت دارد. یکی از منفی ترین دوران حرفه‌ای من بود اما هم‌چنين ارزشمندترین."

9404