صحبت‌های آنچلوتی و وازکز پس از باخت به رقیب همشهری در دربی مادرید

صحبت‌های آنچلوتی و وازکز پس از باخت به رقیب همشهری در دربی مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی و بازیکن اسپانیایی کهکشانی‌های مادریدی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از شکست تیم‌شان در دربی مادرید شرکت کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از باخت رئال مادريد برابر اتلتیکو مادرید در دربی مادرید صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

"ما خوشحال نبودیم زیرا در نیمه اول پاس‌های زیادی را از دست دادیم؛ در نیمه دوم بهتر بودیم. در این مسابقه نیازی به کسب امتیاز نداشتیم؛ باید به بازیکنان اصلی استراحت می‌دادیم و اجازه می‌دادیم آن‌هایی که کمتر بازی کرده‌اند، بازی کنند. مودریچ و بنزما بعد از بازی مقابل منچستر سیتی خسته بودند و حال یوویچ چندان خوب نبود و مشکل معده داشت."

"وینیسیوس، بنزما و مودریچ در بازی بعدی مقابل لوانته فیکس بازی خواهند کرد؛ زیرا ما به این بازی‌ها برای وارد شدن به ریتم مناسب و هماهنگ تیمی خودمان جهت حضور در مسابقه فینال لیگ قهرمانان اروپا نیاز داریم."

"ما به همه بازیکنان در این بازی‌های باقی‌مانده از لیگ بازی خواهیم داد؛ ما زمان داریم تا ریکاوری کنیم و برای فینال 28 مِی آماده باشیم. بعد از بازی مقابل کادیز، کار روی فینال اروپا را شروع خواهیم کرد؛ دو هفته تا آن بازی وقت داریم. جلسات تمرینی ما تا فینال بسیار سبک خواهد بود."

"به کسی نگفتم ساکت شو. با کمک داور مشکل داشتم؛ بازیکنان اتلتیکو کارت زرد دریافت نکردند! سیمئونه قهرمانی در لیگ را به من تبریک گفت؛ رابطه‌ام با او خوب است."

"والورده بازیکن غیر قابل جایگزین این تیم است."

"در بازی‌های لالیگا از سیستم چرخشی استفاده خواهیم کرد تا آماده فینال یو سی ال بشویم."

هیچ خبرنگاری در مورد پنالتی از آنچلوتی سوال نکرد و او وقتی کنفرانس خبری را ترک می‌کرد، با خنده گفت‌:

"امروز درباره پنالتی صحبت نمی‌کنیم!؟"

هم‌چنین لوکاس وازکز نیز در ارتباط با این مسابقه با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

"در این مسابقه دربی، در قسمت تمام کنندگی خوب عمل نکردیم. فرصت‌هایی داشتیم؛ ما با تمام توانی که داریم، کار خواهیم کرد تا جام لیگ قهرمانان اروپا را به خانه برگردانیم؛ ما از بازی‌های لیگ برای کسب آمادگی جهت فینال لیگ قهرمانان اروپا استفاده می‌کنیم."

"درباره چهار تیم برتر؟ اهمیتی نمی‌دهم که چه تیم‌هایی در آن‌جا قرار می‌گیرند."

9404