ادعای جالب رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه درباره زیدان/ جانشین پوچتینو مشخص شد؟

ادعای جالب رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه درباره زیدان/ جانشین پوچتینو مشخص شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - نوئل لگرات رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه ایمان دارد که در فصل آینده، زین الدین زیدان به جای مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت پاریسن ژرمن خواهد نشست. 

به گزارش فوتبالی، همانطور که در ژانویه برخی از رسانه‌های معتبر از جمله مارکا ادعا کرده بودند، زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید یکی از گزینه‌های اصلی ناصر الخلیفی رئیس پی‌اس‌جی برای جانشینی پوچتینو است. این شایعه پس از حذف ناباورانه پاریسن ژرمن مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمان بسیار قوت گرفت. 

به نقل از سایت مارکا، حالا لگرات در مصاحبه‌ای با اکیپ راجع به این قضیه گفت: "زیدان در رئال مادرید ثابت کرد که چه توانایی‌های منحصر به فردی در عرصه مربیگری دارد. از نظر مردم فرانسه، او می‌تواند جانشین خوبی برای دشان باشد. اما این هدف من نیست. در آینده چیزی معلوم نیست. اگر راه من و دیدیه دشان از هم دیگر جدا شود، او می‌تواند جزو گزینه‌ها باشد."

لگرات در ادامه افزود: "او می‌تواند مربیگری پاریسن ژرمن را تقبل کند. برای تیم ملی فرانسه شما باید آزاد باشید، اما در حال حاضر همه هدف ما این است که بهترین شرایط را برای دیدیه مهیا سازیم تا بتوانیم در جام جهانی بعدی به موفقیت برسیم."

زیدان سابقه سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا همراه با رئال را در کارنامه دارد.

4416