سیمئونه فاتح دربی مادرید؛ بدون بنزما خبری از گلزنی رئال مادرید نبود

سیمئونه فاتح دربی مادرید؛ بدون بنزما خبری از گلزنی رئال مادرید نبود

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و پنجم از رقابت های لالیگای اسپانیا، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را اتلتیکو مادرید با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان برد و هر سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید قهرمانی خود در رقابت های لالیگا را در هفته گذشته قطعی کرده است و جام را بالای سر برده است اما اتلتیکو مادرید که در جایگاه چهارم رقابت های لالیگا قرار دارد، همچنان به تلاش خود برای کسب سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا ادامه می دهد و به نظر می رسد که فاصله چندانی تا به دست آوردن سهمیه ندارد.

تک گل این بازی را کاراسکو از روی نقطه پنالتی در دقیقه 40 به ثمر رساند تا رئال مادرید در این بازی تسلیم شود و شکست بخورد. کارلو آنچلوتی برای این بازی به بسیاری از بازیکنان اصلی خود مثل کریم بنزما استراحت داده بود و بدین ترتیب خط حمله رئال مادرید در نبود کریم بنزما نتوانست گلزنی کند. به نظر می رسد که رئال مادرید بدون بنزما به طور کلی نمی تواند گلزنی کند چرا که در ال کلاسیکو هم همین اتفاق افتاده بود و بدون بنزما رئال مادرید حتی نتوانست یک گل به ثمر برساند.

1470