ترکیب اتلتیکو مادرید و رئال مادرید؛ آنچلوتی چه کسی را جای بنزما گذاشت؟

ترکیب اتلتیکو مادرید و رئال مادرید؛ آنچلوتی چه کسی را جای بنزما گذاشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در هفته سی و پنجم از رقابت های لالیگای اسپانیا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو از ساعت 23:30 به وقت ایران به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، کارلو آنچلوتی پس از کامبک جادویی مقابل منچسترسیتی و صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان اروپا اکنون به برخی از ستاره های خود برای بازی مقابل اتلتیکو مادرید استراحت داده است. به طور مثال خبری از کریم بنزما در ترکیب رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید نیست. همچنین آنچلوتی به لوکا مودریچ هم استراحت داده است و ادواردو کاماوینگا در خط هافبک رئال مادرید کنار کروس و کاسمیرو قرار گرفته است.

در خط حمله، آنچلوتی ماریانو را به جای بنزما گذاشته که البته ماریانو پیش از شروع بازی و هنگام گرم کردن دچار مصدومیت شد و یوویچ به جای او درون ترکیب قرار گرفت. مربی ایتالیایی به وینی جونیور هم استراحت داده است و از رودریگو و آسنسیو به عنوان وینگر هایش استفاده کرده است.

رئال مادرید قهرمانی خود در لالیگا را قطعی کرده و جام را بالای سر برده است و به همین دلیل آنچلوتی ترجیح داده که به برخی از ستاره های خود استراحت دهد.

ترکیب رئال مادرید

لونین | وازکز، میلیتائو، وایخو، ناچو | کاسمیرو، کاماوینگا، کروس | آسنسیو، رودریگو، ماریانو (پیش از شروع بازی مصدوم شد و یوویچ به جای او درون ترکیب قرار گرفت)

ترکیب اتلتیکو مادرید

اوبلاک، ورسالیکو، ساویچ، خیمنز، رینیلدو، یورنته، کوکه، کوندوگبیا، کاراسکو، کوریا، کُنیا

1470