3 فرق اصلی رئال مادرید در فینال 2022 با فینال 2018؛ از رونالدو تا سرمربی و کاپیتان

3 فرق اصلی رئال مادرید در فینال 2022 با فینال 2018؛ از رونالدو تا سرمربی و کاپیتان

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است و این بار هم مثل سال 2018 میلادی قرار است که با لیورپول روبرو شود و باید دید که مادریدی ها این بار چه عملکردی خواهند داشت و اوضاع برای آن ها چگونه پیش خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید تفاوت هایی اساسی با سال 2018 میلادی دارد. رئال مادرید در فینال 2018 هم با لیورپول روبرو شده بود و توانست با نتیجه سه بر یک لیورپول را شکست دهد و قهرمان شود اما رئال مادرید در سال 2022 میلادی که دوباره به فینال رسیده، با آن رئال مادرید 4 سال پیش به طور کلی فرق می کند.

سه رکن اصلی هر تیم را شاید فوق ستاره، سرمربی و کاپیتان آن تیم تشکیل دهد. در رئال مادرید هر سه‌ی این ارکان تغییر کرده اند. 

کاپیتان؛ از سرخیو راموس تا مارسلو و بنزما

کاپیتان رئال مادرید در فینال 2018 مقابل لیورپول، سرخیو راموس بود اما این بازیکن در تابستان 2021 جدا شد و اکنون مارسلو کاپیتان اول رئال مادرید است اما چون او بازیکن فیکسی نیست، بازوبند کاپیتانی را بر بازوی کریم بنزما می بینیم.

سرمربی؛ از زیدان تا آنچلوتی

سرمربی رئال مادرید در فینال 2018 زین الدین زیدان بود که توانست با قهرمانی تاریخ سازی کند و برای سومین بار پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. در حال حاضر کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید است و با فتح لالیگا و رساندن رئال مادرید به فینال چمپیونزلیگ تاریخ سازی کرده است.

خبری از رونالدو نیست

در آن زمان کریستیانو رونالدو ستاره اصلی رئال مادرید اما اکنون دیگر خبری از کریستیانو رونالدو هم نیست. در واقع فینال سال 2018، آخرین بازی رونالدو در رئال مادرید بود و او در تابستان 2018 از رئال مادرید جدا شد و اکنون رئال مادرید بدون رونالدو به فینال رسیده است و باید دید که چه عملکردی خواهد داشت.

گزارش از سروش جهان راد/ پایگاه خبری فوتبالی


1470