هزینه نجومی ستاره پی‌اس‌جی و همسرش برای کرایه جت شخصی

هزینه نجومی ستاره پی‌اس‌جی و همسرش برای کرایه جت شخصی

پایگاه خبری فوتبالی - اشرف حکیمی دفاع راست مراکشی پاریسن ژرمن و همسرش هبه ابوک بازیگر تونسی - اسپانیایی روزهای خوشی را با هم سپری می کنند.

به گزارش فوتبالی، این زوج سه ماه پیش صاحب دومین فرزندشان نعیم شدند و هر چند که به علت برنامه های کاری فشرده خود خیلی سرشان شلوغ است اما سعی می کنند که حتی المقدور کنار هم وقت بگذرانند. آنها برای این که در وقتشان صرفه جویی کنند، معمولا از جت شخصی استفاده می کنند.

هواپیما به یکی از وسایل حمل و نقل محبوب این زوج تبدیل شده است و آنها این مسئله را بارها در شبکه های اجتماعی نشان داده اند. هبه اخیرا تصویری از خودش در کنار دو فرزندش امین و نعیم منتشر کرده بود که به سمت پاریس می رفتند تا اشرف را ببینند.

البته هزینه کردن جت اختصاصی ارزان نیست. در حقیقت این زوج اغلب از هواپیمای خصوصی استفاده می کنند. هزینه اجاره این جت های شخصی ساعتی 3100 یورو است.  جت شخصی محبوب اشرف حکیمی، مدل "هاوکر 400" است که ستاره پی اس جی و همسرش هبه از آن برای حمل و نقل در سرتاسر اروپا استفاده می کنند. این هواپیما می تواند مسافت 2600  کیلومتر را طی کند و سرعت حداکثری آن 770 کیلومتر بر ساعت است که توان حمل هفت مسافر را دارد.

4125