گران‌ترین بازیکن تاریخ انگلیس در لیست مازاد؟

گران‌ترین بازیکن تاریخ انگلیس در لیست مازاد؟

پایگاه خبری فوتبالی - جک گریلیش شاید در این تابستان توسط منچسترسیتی فروخته شود چرا که نتوانسته با سیستم پپ گواردیولا هماهنگ شود.

به گزارش فوتبالی، پل مرسون کارشناس فوتبال انگلیس گزارش داده است که سیتی به فروش گریلیش فکر می کند. این بازیکن در تابستان قبلی با 118 میلیون یورو از استون ویلا به منچسترسیتی ملحق شد و به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال انگلیس تبدیل شد. بازیکن 26 ساله اما در این فصل نه تنها در ترکیب سیتی جا نیافتاده بلکه نتوانسته عملکرد جالبی داشته باشد و به همین خاطر جدایی وی دور از انتظار نیست. مرسون کارشناس فوتبال انگلیس در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت:"این حس را دارم که انتقال گریلیش به منچسترسیتی موفق نبوده است. گریلیش بازیکن بزرگی است و طرفدار او هستم اما حقیقتا نمی تواند کار را پیش ببرد. از سن شش سالگی یاد گرفته که چطور استپ کند، دریبل بزند و همه را مغلوب بسازد. بعد از آن به تیم بزرگسالان استون ویلا رسید و حالا به  تیمی رفته است که در ان فقط پاس می دهند و پاس می دهند. گریلیش 20 سال یک چیز را یاد گرفته و حالا باید آن کار را متوقف کند و پاس بدهد و همین برایش مشکل است.  جک باید توپ را بگیرد و هر کاری که دلش می خواهد را انجام بدهد. اما حالا مجبور است که توپ را بگیرد و پاس بدهد. شاید خودش در ظاهر بگوید که راضی است اما شرایطش را درک می کنم."

گریلیش در این فصل در 36 بازی خود در منچسترسیتی فقط پنج گل و سه پاس گل داشته و آمارش چنگی به دل نمی زند  و جدایی از منچسترسیتی می تواند گره گشای مشکلاتش باشد.

4125