بارسلونای 23-2022؛ هفت مازاد، سه خرید قطعی و یک کهکشانی

بارسلونای 23-2022؛ هفت مازاد، سه خرید قطعی و یک کهکشانی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا با مشورت میان ژاوی هرناندز و خوان لاپورتا سعی کرده است که بهترین ترکیب را برای فصل 23-2022 آماده کند. این تیم که با پیروزی مقابل بتیس حضورش در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را قطعی کرده، سعی می کند که ترکیب مناسبی را برای فصل بعد آماده کند.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر سقف دستمزد بارسلونا منفی 144 میلیون یوروست و باید دید که لالیگا چقدر به آنها اجازه ورود به بازار نقل و انتقالات را می دهد. بارسا به دنبال یک خرید کهکشانی به عنوان لیدر پروژه است که گزینه هایی نظیر هالند، صلاح و لواندوفسکی در این ماه ها مطرح شدند اما در حال حاضر از بارسا دور شده اند. در مورد لواندوفسکی به نظر می رسد که خرید یک مهاجم 34 ساله به عنوان رهبر یک پروژه جدید کاملا غیرمنطقی باشد. به طور مثال زمانی رونالدینیو 23 ساله یا مسی 21 ساله لیدرهای ترکیب بارسا بودند که خیلی جوان تر از روبرت بودند.

تمدیدها: بارسلونا در تلاش است تا خبر تمدید قرارداد گاوی را تا پیش از هفته آینده اعلام کند و باید جلسه نهایی با دمبله برگزار شود. سرجی روبرتو نیز با وجود همه انتقادها و فصل های بدی که داشته، قطعا یک فصل دیگر در نیوکمپ می ماند.

خروجی ها:  ژاوی در حال حاضر نتو، مینگزا، اومتیتی، ریکی پوچ، بریتویت، آداما ترائوره و لوک دی یونگ را در لیست خروجی قرار داده است. شرایط آلوز نیز باید مشخص شود. دفاع راست برزیلی می خواهد یک سال دیگر بماند اما شرایط بدنی ایده آلی ندارد. بارسا در نظر دارد که پس از عملکرد درخشان کوتینیو در استون ویلا، از فروش وی درآمدزایی کند. پیانیچ و ترینکائو دیگر قرضی هایی هستند که جایی در آینده بارسا ندارند و آینده کویادو و اینیاکی پنیا دو محصول آکادمی هم مشخص نیست. قرارداد کویادو احتمالا تمدید می شود و بارسا در مورد قرض دادن یا حفظ وی تصمیم می گیرد. اینیاکی پنیا که قرضی به گالاتاسرای رفته هم بعید است که به عنوان دروازه بان دوم به بارسا برگردد.

خریدها: بارسلونا فعلا خرید رایگان کریستنسن و آزپیلیکوئتا از چلسی و کسیه از میلان را نهایی کرده است. بارسا در تلاش است تا مارکوس آلونسو را از چلسی بخرد. خاوی گالان دیگر گزینه بارساست تا به ذخیره جوردی آلبا تبدیل شود. رافینیا برزیلی نیز ممکن است که به عنوان جایگزین دمبله خریده شود. بارسا برای خریدهای تابستانی به درآمدزایی نیاز دارد و به همین خاطر احتمال فروش فرنکی دی یونگ وجود دارد که کارلوس سولر از والنسیا می تواند جایگزین وی شود.

4125