واکنش مدافع بارسلونا به گلزنی‌اش مقابل بتیس ضمن تمجید از فاتی

واکنش مدافع بارسلونا به گلزنی‌اش مقابل بتیس ضمن تمجید از فاتی

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع ملی‌پوش و اسپانیایی آبی و اناری پوشان در پایان دیدار شب گذشته تیمش مقابل بتیس با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، شب گذشته بارسلونا با گل دقیقه 94 جوردی آلبا، مدافع ملی‌پوش و اسپانیایی تیم خود موفق به شکست رئال بتیس شد. این مدافع با تجربه درباره این مسابقه با خبرنگاران رسانه‌ها مصاحبه کرده که صحبت‌های او را در ادامه می‌خوانید:

با گل تو صعود تیم به لیگ قهرمانان قطعی شد. آیا بعد از هفته‌های بدی که داشتید، الان فشار کمتر شد؟

"هدف ما قهرمانی در لیگ و رقابت تا آخر بود. این فصل خیلی سخت گذشت اما فکر می‌کنم ما تغییر بزرگی ایجاد کردیم و مسابقات دشوار زیادی را بردیم. بتیس تیمی قوی است و بنابراین این یک برد مهم محسوب می‌شود. ما به لیگ قهرمانان رسیدیم و حالا باید از مقام دومی دفاع کنیم."

آیا برد مقابل بتیس که قهرمان کوپا دل‌ری است، یکی از نتایج مهم امسال بود؟

"بله، پیروزی مهمی برای ما است اما بردن متوالی باید هدف اصلی باشد. تیمی که در بهترین فرم باشد، قهرمان می‌شود. لالیگا 38 بازی دارد و ما خیلی دیر شروع به بردن کردیم. در فصل جدید از صفر شروع می‌کنیم و برای قهرمانی می‌جنگیم."

در این فصل گل‌های زیبای زیادی زدی؛ اما به نظرت کدام گل بهترین بود؟ گلی که در این بازی به بتیس زدی یا گلی که به اتلتیکو زدی؟

"شوت خیلی خوبی بود اما مهم‌ترین چیز پیروزی تیم است. ما در زمین‌های دشوار به چمپیونزلیگ رسیدیم."

باید مراقب آنسو فاتی باشید زیرا پس از ورود به زمین در دیدار با بتیس نشان داد چه بازیکن بزرگی است‌؛ درست است؟

"بله، آنسو بازیکنی است که مصدومیت‌های زیادی را تجربه کرده است. او بازیکنی است که تفاوت‌ها را در زمین می‌سازد و بنابراین از بازگشت او خوشحال هستم. او برای این کار خیلی تلاش کرد. او قطعا چیزهای زیادی به ما می‌دهد و در این مسابقه با بتیس یک دقیقه بعد از ورودش به زمین گل زد."

9404