تقویت میلان با احتمال رسیدن ملی‌پوش ایتالیایی به بازی با ورونا

تقویت میلان با احتمال رسیدن ملی‌پوش ایتالیایی به بازی با ورونا

پایگاه خبری فوتبالی - طبق گزارش منابع ایتالیایی، تیم استفانو پیولی با احتمال زیاد با دعوت شدن الساندرو فلورنتزی برای دیدار حساس میلان برابر ورونا تقویت خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ایتالیایی کالچو مرکاتو، آلساندرو فلورنتزی، بازیکن تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه آث میلان که سابقه حضور در تیم پایتخت‌نشین آ اس رم را نیز در کارنامه دوران بازی حرفه‌ای خود دارد و در ماه گذشته مجبور به انجام یک عمل جراحی برای رفع مصدومیت‌های اخیر خود شده بود، از آن زمان تا به امروز در کمپ میلانلو سخت در حال تلاش برای ریکاوری و بازگشت به میادین مسابقات بوده است.

بازگشت این بازیکن ملی‌پوش آتزوری به اردوی روسونری نزدیک است و جدیدترین گزارشات منتشر شده، حاکی از آن است که برای دیدار حساس امشب میلانی‌ها برابر هلاس ورونا، الساندرو فلورنتزی در دسترس استفانو پیولی خواهد بود.

الساندرو فلورنتزی بیست و هفت مسابقه در رقابت‌های فصل جاری با پیراهن میلانی‌ها انجام داده و هر چند که عملکرد این بازیکن چندان فوق‌العاده نبوده، اما در مجموع نمایش‌های خوبی از خود نشان داده است. تصمیم مدیران و مسئولان باشگاه میلان هنوز برای دائمی سازی گزینه بند خرید چهار و نیم میلیون یورویی این بازیکن ایتالیایی مشخص نیست اما در حال حاضر این موضوع چندان اهمیتی ندارد.

خبرنگار رسانه ایتالیایی کالچو مرکاتو در گزارش خود این چنین عنوان می‌کند که الساندرو فلورنتزی حالا به تمرینات همراه با توپ در کمپ میلانلو بازگشته است که این موضوع در آستانه دیدار امشب روسونری مقابل ورونا در سری آ ایتالیا، قطعا خبر خوبی برای استفانو پیولی محسوب می‌شود.

احتمال دعوت شدن الساندرو فلورنتزی برای دیدار حساس برابر ورونا و نشستن این بازیکن بر روی نیمکت ذخیره‌ها بعید به نظر نمی‌رسد. با تمام این اوصاف، الساندرو فلورنتزی برای دو بازی پایانی فصل میلان برابر آتالانتا و ساسولو در دسترس خواهد بود.

9404