شرکت رِد بِرد آمریکا با تضمین نقدینگی بیشتر، در خرید میلان از بحرینی‌ها پیشی گرفت

شرکت رِد بِرد آمریکا با تضمین نقدینگی بیشتر، در خرید میلان از بحرینی‌ها پیشی گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - رد برد کپیتال پارتنرز به تازگی برای خرید باشگاه میلان با الیوت تماس گرفته و سعی دارد تا از پیشنهاد 1.1 میلیارد یورویی اینوست کورپ هم تجاوز کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسکای نیوز، این منبع در تازه‌ترین گزارشات خود چنین عنوان می‌کند که رد برد (که بخشی از سهام شرکت و مالک اصلی لیورپول یعنی گروه ورزشی فین‌وی را در اختیار دارد) در تلاش برای هایجک کردن مذاکرات فعلی میلان جهت فروش باشگاه به اینوست کورپ به ارزش 1.1 میلیارد یورو می‌باشد.

این خبرگزاری با توجه به منابعی که دارد، مدعی شده رد برد قصد دارد تا با ارائه یک پیشنهاد بالاتر از اینوست کورپ پیروز این معامله شود؛ هر چند که در حال حاضر صندوق مالی بحرینی در فاز پیشرفته مذاکرات با الیوت قرار دارد اما کمپانی رد برد نیز قصد ورود به میز مذاکره را دارد.

رد برد اخیرا در بسیاری از فعالیت‌های مرتبط با ورزش از جمله ایندیا دریم اسپورتز (یک رقابت فانتزی کریکت) و باشگاه تولوز فرانسه سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

آن‌ها همچنین کمی بیش از 10 درصد از سهام کمپانی گروه ورزشی فین‌وی (مالک یک دهه اخیر ليورپول) را به ارزش 750 میلیون دلار خریداری کرده‌اند.

رسانه اسکای نیوز در پایان گزارش خود تاکید می‌کند که تمامی کسانی که برای خرید چلسی پیشنهاد ارائه کرده بودند و برای خرید این باشگاه شمال لندنی با شکست مواجه شدند، توجه ویژه‌ای به خرید دیگر باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله میلان دارند.

با این حال، رقم پیشنهادی باید بیش از 1.1 میلیارد یورو باشد و به نظر می‌رسد که الیوت به زودی با یک جنگ مزایده برای خرید میلان روبرو خواهد بود.

خبرگزاری Affaritaliani.it که یک منبع خبری سیاسی، اقتصادی، ورزشی و فرهنگی در ایتالیا محسوب می‌شود، در یک گزارش ویژه چنین عنوان می‌کند که رقیب آمریکایی موفق به کنار زدن رقیب بحرینی خود برای خرید باشگاه میلان شده است. شرکت سرمایه‌گذاری رد برد موفق شده تا گوی سبقت را از رقیب بحرینی خود در رقابت برای خرید باشگاه میلان برباید و انتظار می‌رود که به زودی در انجام مذاکرات با الیوت وارد فاز پیشرفته‌ای شوند.

پیشنهاد رد برد 1 میلیارد یورو در مقایسه با پیشنهاد 1.2 میلیارد یورویی اینوست کورپ می‌باشد اما کمپانی آمریکایی نقدینگی بیشتری را از این مبلغ پیشنهادی تضمین می‌دهد؛ در حالی که پیشنهاد اینوست کورپ ترکیبی از نقدینگی و غیر نقدینگی می‌باشد.

9404