پنالتی‌زن میلان برای بازی با ورونا مشخص شد/ تمجید پیولی از آنچلوتی: اسطوره تاپ!

پنالتی‌زن میلان برای بازی با ورونا مشخص شد/ تمجید پیولی از آنچلوتی: اسطوره تاپ!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی روسونری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی امشب تیمش مقابل ورونا شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، استفانو پیولی در نشست خبری پیش از ديدار میلان مقابل ورونا در سری آ صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

هفته جاری چطور گذشت؟

"بسیار شبیه به هفته قبل و تمام بازی‌ها مهم هستند. بازیکنانم در این هفته بسیار جدی و با انگیزه بودند."

ورزشگاه خانگی هلاس ورونا همیشه در تاریخ میلان کلیدی بوده است؛ امشب هم همین‌طور خواهد بود؟

"برای بازیکنان بسیار زیباست که یک بازی دیگر را در برابر هواداران پر شمار انجام می‌دهند. آن‌ها انرژی‌شان را به ما منتقل می‌کنند و ما هم می‌خواهیم از آن در زمین مسابقه استفاده کنیم." 

نگرش تیمی در بازی امشب چقدر مهم است؟

"نگرش ما باید در طول 90 دقیقه ثابت باشد. ما و ورونا در بین تیم‌هایی هستیم که در چند دقیقه ابتدایی بازی گل‌های زیادی به ثمر رسانده‌اند؛ اما بازی 90 دقیقه است و ما باید به مانند همیشه در تلاش باشیم. تنها با باور داشتن تا پایان می‌توانیم کارمان را خوب انجام بدهیم. می‌دانیم که باید ثابت کنیم تیم بهتری از اینتر هستیم."

میلان 2 روز پس از اینتر بازی می‌کند و با توجه به حساسیت پایان فصل، آیا لیگ باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد؟

"برای من مهم نیست. ما می‌دانیم که چه کاری باید انجام بدهیم. 3 امتیاز برای کسب شدن وجود دارد و می‌دانیم چه کاری باید برای کسب آن انجام بدهیم."

ورونا در فرم خوبی قرار دارد؛ چه چیز حریف باعث نگرانی شما برای این بازی است؟

"این حق وروناست که هر کاری برای شکست ما انجام بدهد. ما رقیب معتبری برای آن‌ها محسوب می‌شویم و ما هم هر کاری برای پیروزی انجام خواهیم داد. مهاجمان ورونا بسیار خطرناک هستند و بازیکنان با کیفیتی دارند که می‌دانند چطور باید دفاع کنند و برای حریف مشکل‌سازی کنند."

آیا از سه بازی باقی‌مانده، این بازی سخت‌ترین است؟

"بله، اما فقط به این خاطر که بازی بعدی‌مان است و دوباره تکرار می‌کنم که سخت‌ترین بازی، دیدار بعدی‌مان است. تمام تیم‌ها می‌خواهند امتیازهای خود را بیشتر کنند و بنابراین ما باید با توجه زیادی با این بازی‌ها روبرو شویم."

آیا تیم احساس می‌کند که برای این سه بازی آماده است؟ پیامی برای آنچلوتی دارید؟

"بازیکنانم همیشه با انگیزه بوده‌اند و احساسات را به خوبی مدیریت می‌کنند. بازیکنان من جوان هستند اما آن‌ها از دو سال پر از تلاش، موفقیت و ناامیدی عبور کرده‌اند. آنچلوتی یک اسطوره است و من فکر می‌کنم که او مربی تاپی است که می‌تواند پنجمین لیگ قهرمانان خود را کسب کند. او می‌داند که چطور وارد قلب و روح بازیکنانش شود."

آخرین باری که برای میلان پنالتی گرفته شد، در دیدار برابر اسپتزیا بود. چه کسی امشب پنالتی خواهد زد؟

"ما همیشه لیست پنالتی زن‌ها را آماده می‌کنیم اما در درون زمین همه چیز می‌تواند تغییر کند. آن‌هایی که آماده باشند، پشت ضربه پنالتی قرار می‌گیرند."

کسی نوشته بود: 'میلان در صدر جدول؛ بهترین از بدترین'. آیا این تیتر باعث آزارتان شد؟

"آن را خواندم و دوستش نداشتم اما اهمیتی ندارد. هنوز کسانی هستند که از آنچلوتی هم انتقاد می‌کنند! بنابراین هر چیزی وجود دارد."

9404