واکنش دبیرکل کمیته ملی المپیک به زمان برگزاری انتخابات کمیته

واکنش دبیرکل کمیته ملی المپیک به زمان برگزاری انتخابات کمیته

پایگاه خبری فوتبالی- کیکاووس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک به زمان برگزاری انتخابات کمیته واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، کیکاووس سعیدی در خصوص احتمال تغییر در زمان برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک با توجه به تعویق بازی‌های آسیایی 2022، اظهار داشت: در نشست بعدی هیئت اجرایی که احتمالا یکشنبه هفته آینده خواهد بود در خصوص برگزاری انتخابات تصمیم گرفته می‌شود. طبق اساسنامه تعیین زمان انتخابات بر عهده هیئت اجرایی است و اگر لازم باشد مجمع نیز برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که دستورالعمل انتخابات کمیته ملی المپیک از سوی IOC تایید شده است، گفت: هنوز این دستورالعمل تایید نشده است و پیامی از کمیته بین‌المللی المپیک دریافت نکردیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص لغو یکباره اردوها در برخی رشته ‌ها پس از تعویق بازی‌های آسیایی و نگرانی از بابت رها شدن ورزشکاران گفت: بازی‌های کشورهای اسلامی در پیش است و این بازی‌ها اهمیت خود را دارد. رشته‌هایی که در این بازی ‌ها هستند باید اردوهایشان استمرار داشته باشد. فدراسیون‌ها طبق برنامه‌ها و رویدادهای پیش رو در مورد اردوها تصمیم‌گیری می‌کنند.

سعیدی در خصوص واریزی جدید به فدراسیون‌ها تاکید کرد: فعلا پرداخت بودجه به فدراسیون‌ها در دستور کار ما نیست. تعیین شاخص‌ها برای پرداخت بودجه نیز هنوز یکی دو جلسه کار دارد.

وی در پایان گفت: امروز در خصوص بررسی لباس کاروان ایران در بازی‌های هانگژو جلسه‌ای برگزار می‌شود که نتایج آن اعلام خواهد شد.

۴۱۵۴