گزارش الکوره؛ سناریوی تله ایران برای مراکش در جام جهانی 2022 تکرار نشود

گزارش الکوره؛ سناریوی تله ایران برای مراکش در جام جهانی 2022 تکرار نشود

پایگاه خبری فوتبالی- رسانه معتبر الکوره در گزارش خود به خاطره تلخ تیم ملی مراکش مقابل ایران در جام جهانی 2018 روسیه اشاره کرد. 

به گزارش فوتبالی، سایت عربی الکوره در گزارش خود به مراکش هشدار داد تا دوباره مقابل تیم های آسیایی مثل ایران غافلگیر نشود. لازم به ذکر است مراکش در جام جهانی 2018 روسیه مقابل ایران شکست خورد و در پایان دور گروهی با یک امتیاز از دور رقابت ها حذف شد.

این رسانه عربی، نوشته است: تیم ملی مراکش پس از سال های 1970، 1986، 1994، 1998 و 2018 برای ششمین بار در تاریخ خود در قطر خود را برای حضور در جام جهانی آماده می کند.

 شیرهای عرب در مرحله گروهی با تیم های ملی بلژیک، کرواسی و کانادا رقیب هستند. مراکش قصد دارد برای دومین بار در تاریخ خود از مرحله گروهی عبور کند، پس از آن که در سال 1986 به آن دست یافت.

شیرها به دنبال دوری از اتفاقات جام جهانی 2018 روسیه هستند چون آنها در آن زمان روی پیروزی مقابل ایران به عنوان کم تجربه ترین تیم گروه در مقایسه با اسپانیا و پرتغال حساب باز کرده بودند ولی اتفاق دیگری در این بازی گروه مرگ رخ داد و برنامه مراکش و رنار به کلی بهم ریخت.

این شکست شانس شیرهای عرب را برای صعود از مرحله گروهی کمرنگ کرد، و در نهایت هم اسپانیا و پرتغال از این گروه صعود کردند. ولی این بار مراکشی ها قصد ندارند سناریوی تلخ ایران در جام جهانی 2022 قطر دوباره برایشان تکرار شود.

4154