مخالفت باشگاه سایپا با استعفای امید رونخواه

مخالفت باشگاه سایپا با استعفای امید رونخواه

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه سایپا با وجود نتایج ضعیفی که تیم فوتبال این باشگاه در لیگ دسته اول کسب کرده است، با استعفای سرمربی نارنجی پوشان مخالفت کردند.

به گزارش فوتبالی، امید رضا روانخواه سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از تساوی تیمش مقابل استقلال ملاثانی از سمت خود استعفا کرد که حالا گفته می‌شود این استعفا مورد قبول مدیران باشگاه سایپا قرار نگرفت.

تیم فوتبال سایپا که اولین فصل حضور خود در لیگ دسته اول را سپری می‌کند، شرایط مناسبی در جدول ندارد و با اینکه خطر سقوط هم به شکلی جدی آنها را تهدید نمی‌کند، اما هیچ شانسی برای صعود و حتی رسیدن به رده‌های بالای جدول ندارند.

با اینکه از نظر مدیران سایپا روانخواه همچنان سرمربی این تیم است، اما باید واکنش این مربی جوان به عدم پذیرش استعفای خود از سوی هیات مدیره باشگاه چیست و حاضر به حضور در تمرینات تیمش می‌شود یا خیر.

سایپا در پایان هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول با ۳۴ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد و در هفته بیست و نهم این رقابت‌ها میهمان ملوان، یکی از دو تیم صدرنشین است که شانس قابل ملاحظه‌ای برای صعود به لیگ برتر دارد. نارنجی پوشان در ۱۰ بازی گذشته شان ۲ بار پیروز شده‌اند که آخرین پیروزی آنها مربوط به هفته بیست و یکم بود که از این برد ۷ بازی می‌گذرد.

۴۱۵۴