عکس؛ اشک‌های بازیکن برایتون در شب تحقیر منچستریونایتد

عکس؛ اشک‌های بازیکن برایتون در شب تحقیر منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - مارک کوکوریا اولین گلش برای برایتون مقابل منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس را در ورزشگاه آمکس جشن گرفت.

به گزارش فوتبالی، کوکوریا توانست در شب پیروزی پرگل مقابل منچستریونایتد اولین گلش را برای برایتون به ثمر برساند. برایتون در این بازی با نتیجه چهار بر صفر پیروز شد که این بزرگترین بردشان در لیگ برتر انگلیس در 356 بازی حضور در این لیگ بود.

برایتون در حضور 31637 هوادار در ورزشگاه امکس شب فوق العاده ای داشت که این اولین پیروزی آنها در 9 بازی اخیر از زمان باکسینگ دی بود. کوکوریا که پس از گلزنی خود نتوانست جلوی اشک های خود را بگیرد، در پایان بازی گفت:" باورنکردنی به نظر می رسید. برای تیم عالی بود و حقیقتا خوب بازی کردیم و گلهای زیادی به ثمر رساندیم. خیلی خوشحالم چرا که تیم در کل فصل تلاش کرده است. در شش بازی شکست خورده بودیم و به همین خاطر این برد هدیه ای برای هواداران بود."

کوکوریا در تابستان گذشته با 15 میلیون یورو از ختافه راهی برایتون شده بود که در این فصل سعی کرد که با لیگ و کشور جدید هماهنگ شود. وی افزود:" لحظه خوبی بود تا اولین گلم را بزنم. من و خانواده ام مشکلاتی را برای هماهنگی با کشوری جدید، لیگی جدید و زبانی جدید داشتیم. حالا لحظه مهمی برای من و خانواده است و در کنار هم هستیم."

4125