صحبت‌های رانگنیک درباره شکست سنگین شب گذشته تیمش مقابل برایتون

صحبت‌های رانگنیک درباره شکست سنگین شب گذشته تیمش مقابل برایتون

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی شیاطین سرخ در کنفرانس مطبوعاتی بعد از شکست سنگین شب گذشته شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، رالف رانگنیک در نشست خبری پس از باخت سنگین چهار بر صفر شب گذشته مقابل برایتون صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

"عملکردمان از لحظه اول تا آخر افتضاح بود. فقط می‌توانیم بابت این نتیجه تحقیرآمیز از هواداران عذرخواهی کنیم. ما زمان و فضای زیادی به حریف دادیم که این کار به برایتون اجازه داد که بر ما چیره شوند. ما هرگز در موقعیتی که بتوانیم آن‌ها را متوقف کنیم قرار نگرفتیم. من به بازیکنان گفتم که خیلی حرفه‌ای عمل کنند ولی نتوانستند با حریف مقابله کنند. فکر نمی‌کردم که بازیکنان تیم با تاکتیک‌ مخالفتی کرده باشند اما ما نتوانستیم در برابر بازیکنان برایتون بایستیم."

"ما فقط می‌توانیم از تماشاگرانی که تمام مسیر را به برایتون آمدند عذرخواهی کنیم، ما به اندازه کافی خوب نبودیم، تنها زمانی که فقط مقدار کمی روی بازی تسلط داشتیم بیست دقیقه آخر بازی بود که سیستم سه دفاعه شد، ولی باز هم در تمام فاکتورها خوب عمل نکردیم."

"ما این مشکل را قبلا هم داشتیم، دیدم که به واتفورد با چهار گل باختیم که الان به چمپیونشیپ سقوط کرده است. مشکلی که تیم دارد دفاع تیمی است؛ چیزی که وجود ندارد. به اندازه کافی خوب نیستیم."

"بحث در مورد کیفیت فنی نیست، ما این را در بازی‌های قبل نشان دادیم. موقعی که مقابل تاتنهام و یا مقابل وستهام و یا لیدز پیروز شدیم. مشکل توان بدنی و دفاع تیمی است، ما باید چهره دیگری از خودمان در بازی آخر نشان دهیم. ما برای اطمینان از این‌که به لیگ اروپا صعود خواهیم کرد، هنوز نیاز به ۱ یا ۳ امتیاز دیگر (برد یا مساوی) داریم. در این بازی، بعضی دقایق به گونه‌ای بازی می‌کردیم که گویا ما در کمپ تمرین تابستانی هستیم و این مشکلی است که ما باید در بازی مقابل کریستال پالاس اصلاحش کنیم."

9404