بنفیکا در پی جذب ستاره سابق ژرمن‌ها و زننده گل فینال جام جهانی

بنفیکا در پی جذب ستاره سابق ژرمن‌ها و زننده گل فینال جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - روگر اشمیت در رقابت‌های فصل آینده هدایت باشگاه پرتغالی بنفیکا لیسبون را بر عهده خواهد داشت اما آیا ماریو گوتزه به دنبال سرمربی فعلی آیندهوون به لیگ کشور پرتغال خواهد رفت؟

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ابولا چاپ کشور پرتغال، روگر اشمیت و ماریو گوتزه، ملی‌پوش سابق ژرمن‌ها و زننده گل پیروزی بخش آن‌ها مقابل آرژانتین در مسابقه فینال رقابت‌های جام جهانی برزیل در سال 2014 میلادی، ممکن است که در فصل آینده نیز در کنار یکدیگر باشند و با هم به همکاری خود ادامه دهند. به گزارش سایت خبری A Bola پرتغال، سرمربی فصل بعد بنفیکا گوتزه بیست و نُه ساله را به سران و مقامات باشگاه پرتغالی بنفیکا لیسبون معرفی کرده است و ممکن این ملی‌پوش سابق آلمان در لیست خرید بنفیکا قرار بگیرد.

در ماه‌های اخیر، گوتزه در مصاحبه‌های خود از تغییر تیم پس از پایان فصل صحبت کرد و بر اساس این گزارش، با توجه به ارتباط نزدیک بین اشمیت و گوتزه، انتقال به بنفیکا یک گزینه قابل تصور برای ملی پوش سابق آلمان است. در صورت این انتقال گوتزه با هم بازی سابق خود در دورتموند، یولیان وایگل دوباره ملاقات خواهد کرد.

البته موانع بزرگی برای چنین انتقال وجود دارد؛ چرا که از یک سو، ماریو گوتزه همچنان تا سال 2024 میلادی با آیندهوون قرارداد خواهد داشت و از سوی دیگر، این بازیکن با تجربه و تهاجمی آلمانی سالیانه مبلغی معادل با رقم دو میلیون یورو حقوق و دستمزد خالص دریافت می‌کند که می‌تواند برای مدیران و مسئولان باشگاهی همانند بنفیکا لیسبون پرتغال رقمی بالا و سنگین می‌باشد.

9404