درخشش بازیکن ایرانی با هال سیتی/ صیادمنش دومین بازیکن برتر میدان شد

درخشش بازیکن ایرانی با هال سیتی/ صیادمنش دومین بازیکن برتر میدان شد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم ملی پوش ایرانی به همراه هال سیتی در لیگ دسته اول انگلیس عملکرد خوبی داشت.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در چارچوب هفته پایانی لیگ دسته اول انگلیس، هال سیتی به مصاف ناتینگهام فارست رفت و به تساوی یک بر یک رسید.

در این مسابقه اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش کشورمان در ترکیب اصلی هال سیتی حضور داشت و  77 دقیقه به میدان رفت. هال سیتی با این تساوی 51 امتیازی شد و در رده نوزدهم قرار گرفت.

با نگاه به آمار عملکرد مهاجم سابق استقلال متوجه می شوید این بازیکن ایرانی در طول 77 حضور در زمین برای تیمش بسیار مفید ظاهر شده است.

صیادمنش در این بازی غالبا در میانه زمین حضور داشت و به کارهای دفاعی تیم کمک کرد. مهاجم جوان ایرانی در این بازی دو شوت به چارچوب رقیب زد ولی هر دو بار دروازه بان ناتینگهام فارست با واکنش خوب مانع از گلزنی مهاجم ایرانی شد.

هرچند صیادمنش در این بازی گلی نزد و پاس گلی نداد ولی در کارهای تیمی عالی ظاهر شد. او در این مسابقه 38 بار لمس به توپ داشته و 53 درصد پاس هایش را به مقصد رسانده است.

مهاجم ملی پوش کشورمان در این بازی یک پاس کلیدی داد و یک بار تلاش کرد تا بازیکن رو در روی خود را بردارد که در این کار موفق شد و 100 درصد دریبل هایش موفق بوده است.

با نگاه به نقشه حرارتی-حرکتی صیادمنش متوجه می شوید این بازیکن ایرانی در این مسابقه غالبا در میانه زمین حضور داشت و در خدمت تیم بوده است.

در نهایت صیادمنش با عملکرد خوبش برای هال سیتی از سوی سایت «سوفا اسکور» با کسب امتیاز 7.2 از 10 به عنوان دومین بازیکن برتر زمین انتخاب شد.

۴۱۵۴