پاسخ ژاوی به منتقدان سبک کنونی بارسلونا

پاسخ ژاوی به منتقدان سبک کنونی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی 42 ساله بارسلونا معتقد است که آن‌ها هیچ نیازی به تغییر دادن سبک و استایل بازی خود ندارند، زیرا با همین روش، موفق به کسب جام‌های بزرگ شده‌اند. 

به گزارش فوتبالی، باتوجه به افت محسوس بلوگرانا در این فصل، بسیاری از کارشناسان و مردم ادعا کردند که سبک تیکی تاکا و مالکانه بارسا دیگر در فوتبال امروزی جواب نمی‌دهد و آن‌ها باید به دنبال تاکتیک جدیدی باشند. با این حال ژاوی در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل رئال بتیس گفت: "این یک پیام از تاریخ بارسلوناست. ممکن است به خاطر عوض کردن سبک بازی، سال‌های زیادی در حسرت رسیدن به جام بمانیم. با این مدل بازی کردن، بارسلونا به پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسیده و همچنین دنیا توانسته با شخصیت‌های بزرگی مثل لیونل مسی و پپ گواردیولا آشنا شود. همچنین تیم آن دوره به عنوان یکی از برترین‌ تیم‌های تاریخ شناخته می‌شود."

با این که بارسا در این فصل موفق به فتح هیچ جامی نشده، اما ژاوی معتقد است که این تیم بعد از آمدن او، پیشرفت خوبی در تمامی زمینه‌ها داشته است.

"از ماه نوامبر ما خیلی بهتر شده‌ایم. نتایج خوبی کسب کردیم، بازی‌های زیبایی ارائه دادیم و حالا در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هستیم. سخت در حال تلاش و کوشش می‌باشیم."

4416