فاطمه صادقی: نیاز مبرمی به سه امتیاز این دربی داشتیم

فاطمه صادقی: نیاز مبرمی به سه امتیاز این دربی داشتیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی زارع باتری سنندج پس از پیروزی در دربی غرب کشور، آنالیز خوب تیم حریف را دلیل اصلی پیروزی تیمش در این بازی دانست.

به گزارش فوتبالی، در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، زارع باتری سنندج در ورزشگاه ملک‌نیا به مصاف پالایش گاز ایلام رفت و با نتیجه 2 بر 1  توانست برنده دربی کُرد زبان‌های لیگ باشد.

بازی بسیار مهیج و چشم‌نواز بود و پس از دوگل زارع باتری توسط فاطمه شبان، تیم ایلام تا ثانیه آخر تلاش کرد و توانست فقط یکی از گل‌ها را در ثانیه پایانی بازی به ثمر برساند.

فاطمه صادقی در پایان این بازی و مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوب، درگیرانه و فیزیکی بود. دو هفته است که با بچه‌ها روی تاکتیک‌ها و نقاط ضعف و قوت تیم پالایش و خودمان کار می‌کنیم.

سرمربی تیم زارع باتری تصریح کرد: بچه‌ها عالی بازی کردند به همه آنها و بازیکنان حریف تبریک می‌گویم. ما به سه امتیاز بازی احتیاج داشتیم تا بتوانیم جایگاه خود را در جدول ارتقا دهیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از حمایت هواداران ممنونم و خوشحالم که امروز شرمنده آنها نشدیم. حضور آنها در استادیوم به ما کمک ویژه‌ای خواهد کرد.

صادقی درخصوص برنامه‌های این تیم در هفته آینده نیز اظهار کرد: هفته بعد باید به مصاف کیان نیشابور برویم. امیدوارم هر بازی عملکرد خوبی داشته باشیم تا به نتیجه دلخواه خود دست یابیم.

1377