کامبک خوردن چلسی در استمفورد بریج برابر چشمان مالک جدیدش

کامبک خوردن چلسی در استمفورد بریج برابر چشمان مالک جدیدش

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی موفق شد در یک دیدار خانگی سخت مقابل ولورهمپتون با نتیجه دو بر دو به متوقف شد. 

به گزارش فوتبالی، شنبه عصر از ساعت 18:30 به وقت تهران، تیم‌های چلسی و ولورهمپتون از هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس در استادیوم استمفورد بریج مقابل هم صف آرایی کردند. ساعاتی پیش از شروع این بازی، خبر فروش باشگاه چلسی به صورت رسمی اعلام شد و تاد بولی با رقم نزدیک به 5 میلیارد دلار، به عنوان مالک جدید آبی‌های لندن معرفی شد. 

در نیمه اول چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در ادامه نیز کنترل کامل توپ و میدان را در اختیار داشت. آن‌ها چند باری تا آستانه فرو ریختن دروازه ولورهمپتون پیش رفتند، اما نتوانستند راه نفوذ را پیدا کنند. آنتونیو رودیگر در دقیقه 39 موفق شد دروازه مهمان را باز کند، اما VAR آن را مردود اعلام کرد. 

در نیمه دوم چلسی با درخشش روملو لوکاکو در 2 دقیقه همه چیز را به نفع خود کرد. ابتدا در دقیقه 56 این ستاره بلژیکی از روی نقطه پنالتی گل اول را به ثمر رساند و تنها دو دقیقه بعد، دوباره پایش به گلزنی باز شد تا بعد از مدت‌ها دوباره در لباس چلسی بدرخشد. پس از این گل ولووز جلو کشید و در دقیقه 79 موفق شد توسط ترینکائو، یکی از گل‌های خورده را جبران کنند. آن‌ها دست از حمله کردن برنداشتند و در آخرین ثانیه‌ها، کانر کودی حساب کار را دو بر دو برابر کرد تا چلسی نتواند در مقابل چشمان تاد بولی به پیروزی برسد. 

4416