عکس؛ اشک و گریه مردی که تمام فینال‌های اروپایی را تجربه کرده است

عکس؛ اشک و گریه مردی که تمام فینال‌های اروپایی را تجربه کرده است

پایگاه خبری فوتبالی - رم در این فصل از رقابت های لیگ کنفرانس اروپا عملکرد خوبی داشته است و اکنون به فینال این رقابت ها رسیده است و باید در فینال مقابل فاینورد قرار بگیرد و باید دید که عملکرد رمی ها در فینال چگونه خواهد بود و آیا می توانند به قهرمانی این فصل از رقابت های لیگ کنفرانس اروپا برسند یا خیر.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورینیو، اکنون در اولین فصل حضور خود در رم به عنوان سرمربی این تیم، توانسته است رمی ها را به فینال لیگ کنفرانس اروپا برساند. مورینیو پیش‌تر با پورتو و اینتر قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است. او با منچستر یونایتد در لیگ اروپا به قهرمانی رسیده است و اکنون با رم به فینال لیگ کنفرانس اروپا می رود و باید دید که می تواند در این تورنمنت اروپایی هم به قهرمانی برسد یا خیر.

ژوزه مورینیو در بازی تیمش مقابل لسترسیتی که در مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا برگزار می شد و در نهایت رم با نتیجه یک بر صفر این بازی را برد، به شدت احساسی شد و اشک ریخت و گریه کرد. به نظر می رسد مورینیو با وجود تجربه های متفاوتی که در تیم های مختلف اروپایی داشته است، همچنان یک مرد احساسی است که از موفقیت تیمش ذوق زده می شود.

1470