پاکدل: امسال را به سال پرسپولیس تبدیل می‌کنیم/ با مصدومیتی که دارم مشخص نیست برابر ذوب‌آهن بازی کنم

پاکدل: امسال را به سال پرسپولیس تبدیل می‌کنیم/ با مصدومیتی که دارم مشخص نیست برابر ذوب‌آهن بازی کنم

پایگاه خبری فوتبالی - حامد پاکدل مهاجم گلزن پرسپولیس پیروزی مقابل تیم پیکان آن هم با وجود ده نفره شدن را بزرگ و غیر قابل توصیف می‌داند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ بیست و یکم دست به کار بزرگی زد و در حالی که از دقیقه ۳۲ با اخراج امید عالیشاه ده نفره شده بود موفق شد یک پیروزی شیرین برابر پیکان کسب کند.
گل اول پرسپولیس را در این دیدار حامد پاکدل در دقیقه ۱۶ زد تا استارت اولین پیروزی تیمش در سال جدید را بزند.

درهمین راستا گپ و گفتی با حامد پاکدل داشتیم که خواندن آن خالی از لطف نیست؛

ابتدا این پیروزی را تبریک می‌گوییم. فکرش را می‌کردید ده نفره بتوانید پیکان را شکست دهید؟

پس از ده نفره شدن در این دیدار با روح و قلب خودمان بازی کردیم و خوشبختانه توانستیم سه امتیاز ارزشمند را به دست آوریم. اگر در۵ دیدار باقی مانده هم این گونه بازی کنیم بدون شک نتایج لازم را به دست خواهیم آورد.

 از گلی که زدی بگو؟ شاید اگر ۱۰ نفره نمی‌شدید می‌توانستی باز هم گل بزنی. درست می‌گوییم؟

 مهم تر از هرچیزی پیروزی تیم پرسپولیس است. اینکه من گل بزنم یا بازیکن دیگری در اولویت بعدی است. البته طبیعی است بابت گلی که زدم خوشحال باشم. با انگیزه فراوانی به تیم محبوب دوران کودکی خودم آمدم اما یک مقدار دچار بدشانسی شده و مصدومیت بازی‌های مهمی‌را از من گرفت. با این حال امیدوارم با اعتماد مربیان پرسپولیس باز هم بتوانم بازیکن مؤثری برای تیم محبوبم در دیدارهای آینده باشم.

نقش تماشگران پرسپولیس در ثبت این پیروزی چقدر بود؟

 تماشاگران پرسپولیس که سنگ تمام گذاشتند. همان شعار «پرسپولیس با غیرت» ما را به جلو هُل داد. داشتن چنین هوادارانی نعمت است و خیلی خوشحالیم که دوباره تماشاگران را در استادیوم می‌بینیم و این موضوع خیلی به تیم پرسپولیس انرژی می‌دهد و کمک می‌کند تا تحت هر شرایطی برای برد بازی کنیم.

طلسم سال ۱۴۰۱ هم شکسته شد؟

 کدام طلسم؟!

پرسپولیس در سال جدید هنوز نتوانسته بود برنده شود و بالاخره این طلسم شکسته شد؟

 نه، سال ۱۴۰۱ برای ما طلسم نشده بود و مطمئن باشید امسال را هم به سال پرسپولیس تبدیل می‌کنیم. سالی که نکوست از بهارش پیداست و پیروزی مقابل پیکان نشانه بسیار خوبی است.

 استقلال هم مقابل سپاهان امتیاز از دست داد. این نتیجه هم خیلی به شما روحیه داد. درست است؟

 باور کنید این یک شعار نیست اما اصلا توجهی به نتایج رقیبان نداریم. به اعتقاد ما سرنوشت پرسپولیس دست خودمان است و باید به فکر برد باشیم. ۵ بازی دیگر هم مانده است و باید در این بازی‌ها با تمام وجود فقط و فقط روی کار خودمان زوم کنیم. خوشبختانه مربیان و بزرگ ترهای تیم به خوبی این مسئله را در پرسپولیس جا انداخته اند.

 در دقیقه ۵۹ مصدوم و تعویض شدی. به بازی بعدی مقابل ذوب آهن می‌رسی؟

نمی‌دانم. باید معاینات دقیق تری انجام شود اما تلاش می‌کنم با کمک پزشکان پرسپولیس خودم را به بازی با ذوب آهن برسانم.

 به نظرت بازی با ذوب آهن می‌تواند سخت تر از پیکان باشد یا نه؟

هر بازی سختی‌های خودش را دارد. ما مقابل پیکان ده نفره شدیم و شرایط سختی را تجربه کردیم اما با عزمی‌راسخ توانستیم برنده شویم. بازی با ذوب آهن هم بازی دشواری است چون در اصفهان برگزار می‌شود اما ما محکوم به برد هستیم. برای رسیدن به قهرمانی نیاز به پیروزی در هر ۵ دیدار باقی مانده داریم.

 بی تعارف چند درصد شانس برای قهرمانی پرسپولیس قائل هستید؟

 کار سخت است و ما بازی به بازی پیش می‌رویم. البته کتمان نمی‌شود کرد که پس از پیروزی ده نفره مقابل پیکان، با شرایط بهتر و استرس کمتری به مصاف حریفان می‌رویم. درصد هم نمی‌توان روی شانس قهرمانی در فوتبال گذاشت اما شکی ندارم اگر به امید خدا بتوانیم ۵ بازی بعدی را هم ببریم، قهرمان لیگ برتر خواهیم شد.

1470