پایان سیاه بازیکنی که لقب «هالند جدید» را داشت

پایان سیاه بازیکنی که لقب «هالند جدید» را داشت

پایگاه خبری فوتبالی - موکوکو محصول آکادمی دورتموند در شرایط مشکلی در دوران فوتبالش به سر می برد.

به گزارش فوتبالی، پسر نابغه دورتموند در سالهای اخیر با عملکرد درخشانش نگاه های زیادی را به خود جلب کرده بود و در مسیر رکوردشکنی قرار داشت. موکوکو در حالی که 16 سال و 28 روز سن داشت، اولین گلش را برای دورتموند به ثبت رساند و به جوان ترین گلزن تاریخ فوتبال آلمان تبدیل شد. او جوان ترین بازیکن تاریخ بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا هم به شمار می رود اما در سن هفده سالگی مسیر پیشرفت وی کند شده است.

موکوکو که زمانی لقب "هالند جدید" را داشت، حالا به علت مصدومیت ها و عدم اعتماد مارکو رز، متوقف شده است. وکلای موکوکو در حال حاضر به دنبال مشتری برای وی هستند هر چند که دورتموند هنوز تصمیمی نگرفته است.

بیلد گزارش داده است که دورتموند درها را به روی این بازیکن 17 ساله باز کرده است. موکوکو در سایت ترانسفرمارکت پانزده میلیون یورو قیمت دارد. دورتموند البته در نظر دارد که بند بازگشت را در قرارداد این بازیکن جوان قرار بدهد. موکوکو در این فصل فقط 471 دقیقه بازی کرده که یک گل به ثمر رسانده است. قرارداد موکوکو با دورتموند در سال 2023 به اتمام خواهد رسید و به همین خاطر دورتموند چاره ای جز فروش وی نخواهد داشت چرا که ممکن است او را در تابستان بعدی رایگان از دست بدهند.

4125