عکس؛ مالک جدید چلسی روی سکوهای استمفوردبریج

عکس؛ مالک جدید چلسی روی سکوهای استمفوردبریج

پایگاه خبری فوتبالی - ساعاتی پس از اعلام فروش سهام باشگاه چلسی به تاد بولی تاجر آمریکایی با مبلغ چهار میلیارد پوند، تیم لندنی در لیگ برتر انگلیس میزبان ولورهمپتون بود.

به گزارش فوتبالی، مالک جدید باشگاه چلسی تصمیم گرفت که از روی سکوها تماشاگر بازی تیم جدیدش باشد. مالک باشگاه بیسبال "داجرز" و باشگاه بسکتبال "لیکرز" که جانشین رومن آبراموویچ شده، از روی سکوها تماشاگر ویژه بازی چلسی و ولورهمپتون بود. هر چند که هنوز سازمان لیگ انگلیس فروش سهام چلسی به بولی را به صورت رسمی تایید نکرده است اما به نظر می رسد که این اتفاق به زودی رخ بدهد و چلسی نیز همچون باشگاه هایی نظیر لیورپول، منچستریونایتد و تاتنهام با مالک آمریکایی کار خود را پیش ببرد.

در پی جنگ نظامی روسیه و اوکراین، دولت بریتانیا تصمیم گرفت که رومن آبراموویچ را تحریم کند و همه فعالیت های باشگاه چلسی تا زمان فروش سهام باشگاه لندنی توسط تاجر روس، متوقف شد. آبراموویچ اعلام کرده است که کل درآمد فروش باشگاه چلسی را صرف امور خیریه می کند و به همین خاطر هیچ مبلغی از فروش سهام باشگاه لندنی نصیب وی نمی شود.

چلسی در بازی مقابل ولورهمپتون با این هدف ظاهر شد که با کسب پیروزی گامی مهم به سمت نهایی کردن رتبه سوم بردارد تا حضورش در چمپیونزلیگ فصل آینده قطعی شود.

4125