واکنش تونی کروس به عملکرد ملی‌پوشان آلمانی بایرن‌مونیخ در این فصل

واکنش تونی کروس به عملکرد ملی‌پوشان آلمانی بایرن‌مونیخ در این فصل

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره سابق تیم ملی آلمان معتقد است که فصل بد بازیکنان بایرن مونیخ روی عملکرد آن‌ها در تیم ملی فوتبال آلمان اثری نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اروپایی، باشگاه بایرن مونیخ آلمان همواره هسته اصلی تشکیل دهنده اسکلت تیم ملی فوتبال این کشور را شامل می‌شود و در تیم ملی فعلی مانشافت نیز نفراتی همانند یاشوا کیمیش، سرژ گنبری، مانوئل نویر، لئون گورتزکا، توماس مولر و لروی سانه احتمالا جزو بازیکنان کلیدی هانس دیتر فلیک خواهند بود.

بایرن مونیخ رقابت‌های فصل 2022-2021 را با انتقادات فراوان در حال به پایان بردن است اما تونی کروس معتقد است که وضعیت فعلی باواریایی‌ها روی عملکرد آن‌ها در تیم ملی فوتبال آلمان تاثیری نخواهد داشت و می‌گوید: "فکر می‌کنم بازیکنان آن‌قدر از نظر ذهنی قوی هستند که بتوانند شرایط را مدیریت کنند و بگویند که مسابقات باشگاهی تمام شد و حالا ما این‌جا در تیم ملی هستیم. هنوز به یاد دارم که کلوزه زمان حضورش در مونیخ چقدر مورد نقد قرار گرفت. او در مقطعی در چهار یا پنج بازی هیچ گلی نزد اما سپس به تیم ملی رفت و در دو بازی شش گل به ثمر رساند."

این صحبت‌ها در شرایطی مطرح می‌شود که بایرن‌مونیخ بعد از پیروزی هفته گذشته مقابل دورتموند و قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگای آلمان در فصل جاری، بد بازی بعدی در لیگ برابر ماینتس با شکست سه بر یک مواجه شد.

9404