3 لحظه فراموش‌نشدنی در کامبک‌های رئال مادرید؛ از توپ‌گیری بنزما تا پاس مودریچ و گل رودریگو

3 لحظه فراموش‌نشدنی در کامبک‌های رئال مادرید؛ از توپ‌گیری بنزما تا پاس مودریچ و گل رودریگو

پایگاه خبری فوتبالی - به جرئت می توان گفت که رئال مادرید در حال حاضر عجیب ترین فصل تاریخ خود را در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرده است.

به گزارش فوتبالی، مادریدی ها در هر سه مرحله حذفی، دیدار هایی بی نظیر و فراموش نشدنی داشتند و با 3 کامبک توانستند خود را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسانند. لحظات کلیدی این کامبک ها را با هم مرور می‌کنیم.

دقیقه 61 دیدار رئال مادرید و پی‌اس‌جی در سانتیاگو برنابئو؛ کریم بنزما و توپ‌ربایی از دوناروما

استارت جادوی این فصل رئال مادرید در چمپیونزلیگ، از بازی مقابل پاریسن ژرمن در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رقم خورد؛ جایی که رئال مادرید بازی رفت را باخته بود و در بازی برگشت هم یک گل در خانه خودش خورده بود. اما در نهایت در دقیقه 61 این بازی، کریم بنزما روی اشتباه دوناروما توانست توپ‌ربایی کند و گل اول رئال را بزند و در ادامه دو گل دیگر هم بزند و با هت‌تریکی بی نظیر رئال مادرید را راهی مرحله بعد کند.

دقیقه 80 دیدار رئال مادرید و چلسی در سانتیاگو برنابئو؛ لوکا مودریچ و پاس جادویی به رودریگو

در مرحله یک چهارم نهایی، رئال مادرید تا آستانه کامبک خوردن از چلسی در سانتیاگو برنابئو پیش رفت چرا که بازی رفت را سه بر یک باخته بود و در برنابئو با نتیجه سه بر صفر عقب افتاده بود. این بار لوکا مودریچ در دقیقه 80 با پاسی بی نظیر رودریگو را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با شوتی بی نظیر بازی را سه بر یک کرد و در ادامه کار در وقت های اضافه، کریم بنزما گل دوم رئال را زد تا مادریدی ها نه تنها از چلسی کامبک نخورند، بلکه به این تیم هم کامبک بزنند!

دقیقه 90 دیدار رئال مادرید و منچسترسیتی در سانتیاگو برنابئو؛ گل اول رودریگو و زنده شدن امیدها برای کامبک

در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، رئال مادرید تا دقیقه 90 با یک گل از منچسترسیتی عقب بود و در مجموع بازی 5 بر 3 به سود سیتیزن ها بود. در حالی که برخی از هواداران رئال مادرید نا امید شده بودند و ورزشگاه را ترک کرده بودند، رودریگو در دقیقه 90 روی یک حرکت ترکیبی زیبا با پاس بنزما توانست دروازه منچسترسیتی را باز کند و امید های رئال مادرید را زنده کند. این گل باعث شد تا مادریدی ها امید خود را بازیابند و در دقیقه 91 باز هم توسط رودریگو گلزنی کنند و بازی را به وقت های اضافه بکشانند و در وقت های اضافه کریم بنزما از روی نقطه پنالتی کار را تمام کرد.

گزارش از سروش جهان راد / پایگاه خبری فوتبالی

1470