تغییر موضع 180 درجه‌ گل‌محمدی؛ از قضاوت سیدعلی تا قضاوت عادل

تغییر موضع 180 درجه‌ گل‌محمدی؛ از قضاوت سیدعلی تا قضاوت عادل

پایگاه خبری فوتبالی- آیا حضور روی سکوها نگرش سرمربی قرمزها را نسبت به داوران تغییر داده است؟

به گزارش فوتبالی، یحیی گل‌محمدی همانند چند مسابقه قبلی، دیدار هفته گذشته تیمش مقابل پیکان را از روی سکوها تماشا کرد و اتفاقا واکنشی کاملا منطقی به این مسابقه نشان داد و حتی با وجود اخراج زودهنگام امید عالیشاه، او اعتراضی به داوری نداشت و حتی در پایان بازی ادعا کرد که تصمیم داور کاملا درست بوده است. 

این نوع واکنش از سوی یحیی در نوع خودش جالب به نظر می‌رسید، ظاهرا اگر او همیشه از بالا به بازی‌ها نگاه کند و در جریان انجام مسابقه یک مانیتور دم دست داشته باشد، واکنش‌های متفاوتی نشان می‌دهد. 

یحیی گل‌محمدی پیش از این و در بازی دربی پس از دریافت گل تساوی قرمزها مقابل استقلال با حمله به قاضی میدان، معتقد بود که سیدعلی داور وسط این بازی به عمد اجازه تعویض را به او نداد تا دروازه پرسپولیس باز شود، سرمربی پرسپولیس حتی در آخرین مصاحبه خود پیش از بازی با پیکان همچنان روی مواضع خود تاکید داشت و این تغییر نظر او درباره داوران پس از بازی با پیکان جالب به نظر می‌رسید.

پرسپولیس در هفته‌های گذشته امتیازهای زیادی را از دست دادند و کار خود را برای رسیدن به قهرمانی ششم بیش از حد سخت کرده ‌اند و در این بین کادرفنی این تیم همچنان معتقد هستند که داوران در از دست رفتن برخی از این امتیازات نقش داشته‌اند.

7655